مرجع خبری رئال مادرید : بلافاصله پس از اتمام لیگ انگلیس در فصل گذشته  و در حالی که یونایتد در رده ششم قرار گرفته بود، پوگبا راهی ژاپن شد. او به خواست آدیداس 15 روز در ژاپن، شانگهای و در نهایت نیویورک برای اهداف تبلیغاتی شرکت کرد. این بازیکن یکی از بازیکنان محبوب ادیداس است و پس از مسی، رونالدو و نیمار چهارمین بازیکن پردرآمد دنیاست. او امیدوار است که با پیوستن به رئال مادرید بتواند از بازیکن برزیلی عبور کند.

مسی با 127 میلیون یورو درآمد در سال 2019، پرطرفدارترین ورزشکار جهان بود. رونالدو با 98 و نیمار با 94 میلیون یورو در رده های بعدی بودند. کانلو آلوارز بوکسور با 85 ، فدرر تنیسور با 84 میلیون یورو در رده های بعدی قرار داشتند.

پوگبا با درآمد 33 میلیونی در میان فوتبالیست ها چهارم است و در میان ورزشکاران در رده 44 قرار دارد. پوگبا می خواهد در این رده بندی بالاتر باشد. در حال حاضر اینیستا با 32 میلیون یورو در رده 46 قرار دارد، امباپه با 30 میلیون یورو در رتبه 55 ، گریزمن با 27 میلیون یورو در رتبه 75 و بیل با 26 میلیون یورو در رده 79.

پوگبای 27 ساله با پیوستن به رئال مادرید می خواهد رتبه اش را بالاتر ببرد و درآمد بیشتری کسب کند. پیوستن به رئال مادرید می تواند درآمد تبلیغاتی او را حداقل 10 میلیون یورو افزایش بدهد.