مرجع خبری رئال مادرید : بدون تردید سورپرایز بزرگ ترکیب رئال مادرید در این فصل، فدریکو والورده 21 ساله بوده است. بازیکنی که چنان خودش را در تیم جا انداخته است که نبودش را نمی توان تصور کرد.

فدریکو والورده 21 ساله کاملا مورد اعتماد زیدان است و زیزو می دانست که او می تواند نقش مهمی در تیم داشته باشد. زمانی که زیزو برای دوره دومش به رئال مادرید برگشت خیلی صریح به والورده اعلام کرد که روی او حساب باز کرده است. فدریکو در دو بازی اول زیدان فقط 28 دقیقه بازی کرد و در بازی با والنسیا هم از لیست خط خورد اما در پنج تا از هشت بازی آخر فصل گذشته فیکس بود. زیزو کم کم حس کرد که اگر نتواند پوگبا را بخرد می تواند روی فدریکو حساب کند.

یک سال پیش زیدان با والورده جلسه گذاشت و گفت:” تو برای تست دادن این جا نیستی. همین بازیکنی که هستی را دوست دارم. لذت ببرو  توانایی خودت را نشان بده.” همین مکالمه به هافبک اروگوئه ای انرژی داد تا کیفیتش را نشان بدهد.

فدریکو  به مرور زمان نشان داد که می تواند بازیکن مهمی در ترکیب رئال باشد.در این فصل فدریکو در 23 بازی فیکس بوده که رئال فقط دو تا از این بازیها را باخته است این در حالیست که در شانزده بازی که فیکس نبوده، رئال در چهار تایش شکست خورده است.رئال با حضور فدریکو درون زمین 2.21 گل در هر بازی زده و 0.73 گل خورده و بدون او 1.31 گل زده و 1.37 گل دریافت کرده است.