مرجع خبری رئال مادرید : ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رن به گزینه محبوبی در میان مدیران رئال مادرید تبدیل شده است. مدیران رئال مادرید به چشم گزینه ای برای آینده روی او حساب می کنند. در حقیقت خیلی ها لقب پل پوگبای جدید را برایش انتخاب کردند و رئال مادرید هم تصور می کند که این هافبک 17 ساله بهترین ذخیره برای کاسمیرو خواهد بود چرا که بازیکن برزیلی در ترکیب رئال مادرید هیچ یار تعویضی ندارد و بی جایگزین است.

بازیکن رن تا 30 ژوئن 2022 قرارداد دارد. او بثا هفده سال سن توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. بهترین بازیش را در پیروزی رن مقابل پی اس جی داشت و خیلی از بزرگان اروپا شرایطش را دنبال می کنند. این هافبک در آنگولا متولد شده اما پاسپورت فرانسوی دارد و برای تیم ملی فرانسه بازی خواهد کرد.

رئال مادرید از شروع فصل بازیهای کاماوینگا را با دقت دنبال می کند و حس می کند که این بازیکن با وجود سن کمش آینده ای درخشان پیش روی خود خواهد داشت.

زیدان کم کم از خرید پوگبا منصرف شده چرا که می داند خرید این بازیکن مشکل است و به همین خاطر به سراغ کاماوینگا رفته است و برای خرید این بازیکن چراغ سبز نشان داده است.

کاسمیرو در این فصل با 3120 دقیقه در 35 بازی رکورد تعداد دقایق خود را شکسته است.راموس با 34 بازی و 3034 دقیقه در رده بعدی است.واران در 33 بازی 3000 دقیقه بازی کرده است. بازیکن برزیلی در مقطعی از فصل در 21 بازی پیاپی در لالیگا و چمپیونزلیگ بازی کرد تا این که بالاخره مقابل والنسیا استراحت کرد.زیزو در این فصل هر از گاهی سعی کرده که از فدریکو به عنوان جایگزین کاسمیرو استفاده کند اما اثربخش نبوده چرا که قابلیت های هافبک اروگوئه ای به حداقل می رسد.