مرجع خبری رئال مادرید : در سالهای اخیر بحث دروازه بانی در رئال مادرید به یک معمای دائمی تبدیل شده است اما به نظر می رسد که زیدان متخصص مدیریت این مسئله است. مربی فرانسوی نه تنها جامها را به رئال مادرید می دهد بلکه رختکن را مدیریت می کند. زیدان در حقیقتا عملا مشکلی در مورد انتخاب کردن دروازه بان فیکس خود نداشته است. زانی کیلور ناواس دروازه بان فیکس او بود و حالا کورتوا.

زیدان در زمان بازگشتش به رئال مادرید در دوره دومش اعلام کرد که بحث دروازه بانی از نظر او وجود نخواهد داشت. در آن زمان خیلی ها تردید داشتند که از میان کیلور و کورتوا چه کسی انتخاب می شود اما در اردوی پیش فصل مربی فرانسوی خیلی صریح انتخابش را مشخص کرد. او به کیلور اعلام کرد که در صورت ماندن در رئال نیمکت نشین است. به همین خاطر دروازه بان کاستاریکایی تصمیم گرفت که راه حضور در پاریسن ژرمن را انتخاب کند.

رفتن کیلور راه را برای تیبو باز کرد. دروازه بان بلژیکی بدون استرس و بدون فشار هواداران به بهترین روزهایش رسید و در حال حاضر به بهترین دروازه بان لالیگا تبدیل شده است. کورتوا با اعتماد زیدان توانسته بهترین عملکردش را داشته باشد.

زیزو در دوره اولش هم در حالی کارش را آغاز کرد که چند ماه قبلش در رئال مادرید بحث خرید دخیا وجود داشت. زیزو اما به کیلور اعتماد کرد و با او یازدهمین چمپیونزلیگ را برد.حتی وقتی که بحث خرید کپا از بیلبائو مطرح شد هم زیزو برای نشان دادن اعتمادش به کیلور جلوی این اتفاق را گرفت و دروازه بان کاستاریکایی همیشه بالاتر از کاسیا فیکس بود.در حالی که در دوران سولاری ، تردید میان کورتوا و کیلور برقرار بود اما زیدان قاطعانه دروازه بان خود را انتخاب کرد.