مرجع خبری رئال مادرید : بورخا مایورال مهاجم رئال مادرید که قرضی به لوانته رفته در مورد روزهای قرنطینه خود گفت:” رئال مادرید در این روزها تماسی با من نداشته است.”

وی در مورد آینده اش در حالی که فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، گفت:” سعی می کنم روی حال تمرکز کنم. هنوز بازیهای دیگری داریم. امیدواریم مسابقات دوباره شروع شوند. می خواهیم لالیگا را به بهترین شکل تمام کنیم. بعد از ان زمان برای فکر کردن به دوره بعدی وجود دارد.آرامش دارم. هنوز یک سال از قراردادم با رئال مادرید مانده است. دو سال است که در لوانته هستم و به نظرم در تابستان رئال مادرید تصمیمی به جز جدایی قرضی در موردم می گیرد. البته انگیزه زیادی دارم. ببینیم چه می شود. خوشحال و آرام هستم و همین مهم است.”

بورخا در ادامه بیان کرد:” شخصا تماسی با رئال مادرید در مورد تمدید نداشتم. این چیزها به وکیلم مربوط است اما فکر کنم با او تماسی نگرفته اند. وقتی شرایط عادی شود در مورد آینده ام صحبت های بیشتری خواهیم داشت. حالا منتظریم این روزها سپری شوند و لالیگا به بهترین شکل تمام شود. بعد از ان تصمیم می گیریم.در لوانته خوشحال هستم و زندگی در والنسیا خوب است. قطعا دوست دارم بمانم اما به من بستگی ندارد. من جوان هستم و هنوز آینده بزرگی دارم. البته باید دید که رئال مادرید در مورد من چه تصمیمی می گیرد.”