مرجع خبری رئال مادرید : رودریگو گوئس در اولین سال حضورش در رئال مادرید روزهای بزرگی را تجربه کرد. اولین حضورش در ترکیب رئال مادرید مقابل هیوستون بود که با ضربه کاشته اش به کنج دروازه بایرن مونیخ رفت. این بهترین کارت معرفی برایش بود. این آخرین باری بود که بازیکنی از رئال مادرید با ضربه کاشته گل می زد.

رودریگو شروع فصل را با کاستیا آغاز کرد. رئال مادرید پیشنهادهای مهمی را برای انتقال قرضی او رد کرد. این بازیکن برزیلی در اولین بازیش در رئال مادرید به کمتر از دو دقیقه نیاز داشت تا اولین گلش را مقابل اوساسونا بزند. درخشش او باعث شد تا در مقابل گالاتاسرای در استانبول فیکس شود.  بعد از آن جایگاهش را در تیم پیدا کرد. او در حال حاضر با هفت گل دومین گلزن برتر تیم در کنار راموس است هر چند که خیلی کمتر از کاپیتان بازی کرده و چهار تا از گلهای راموس از روی نقطه پنالتی بوده است. رودریگو شانزدهمین بازیکن تیم از نظر دقایق است و فقط 1099 دقیقه بازی کرده است. آخرین حضورش در لالیگا به بازی با وایادولید در روز ششم تیر برمی گردد.  در کاستیا هم البته نمایش خوبی داشته و دو گل زده است. آخرین حضور شدر کاستیا مقابل سانسه بود که گل زد و اخراج شد.

نکته جالب در مورد رودریگو این است که هرگز در زمان هایی که در ترکیب رئال فیکس بوده ، شکست نخورده است. او که هر 144 دقیقه برای رئال یک گل دزه در این فصل 11 بار در ترکیب اصلی رئال بوده که حاصلش هشت برد و سه تساوی بوده است. در تیم رائول در کاستیا نیز سه بار فیکس بوده که دو برد و یک تساوی کسب کرده است.