مرجع خبری رئال مادرید : هر چند که یوفا، فدراسیون و لیگ اسپانیا به شدت امیدوار هستند که مسابقات امسال به اتمام برسد و قهرمان درون زمین مشخص شود اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

در حقیقت لیگ بلژیک اولین لیگ بزرگ اروپاست که در مقابل کرونا زانو زده است و اگر در جلسه نهایی تصویب شود، احتمال دارد که بروژ به عنوان قهرمان این لیگ معرفی شود.

هر چند که یوفا چراغ سبز نشان داده که حتی اگر شده، لیگ ها تا اواخر تابستان هم ادامه داشته باشند اما شدت گرفتن شیوع کرونا باعث شده تا این احتمال در حال حاضر بعید باشد. در حقیقت حتی اگر مسابقات از سر گرفته شوند هم بدون تماشاگر خواهد بود.

اگر قرار باشد لالیگا نیمه تمام بماند، دو احتمال وجود دارد. یکی این که بارسلونا به عنوان صدرنشین تا این جای فصل، به عنوان قهرمان معرفی شود و دیگر این که کل فصل نادیده گرفته شود.

برای هر دو احتمال، باشگاه ها ضرر مالی سنگینی را متحمل می شوند. حتی اگر بارسا به عنوان قهرمان معرفی شود هم به خاطر بلیت فروشی، حق پخش، تبلیغات و … ضرر سنگینی می کند و به همین خاطر حتی خود این باشگاه هم ادامه برگزاری مسابقات را به معرفی شدن به عنوان قهرمان ترجیح می دهد.

در حال حاضر بازگشت دوباره به تمرینات و شروع دوباره لالیگا حداقل تا اواسط خردادماه بعید به نظر می رسد اما برای بعد از ان نیز هیچ سناریوی روشنی وجود ندارد.