مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از نظر ورزشی و همچنین اقتصادی می خواهد به جلو حرکت کند. از زمانی که قیمت های بازیکنان در بازار نقل و انتقالات به ارقام عجیب و غیرمعمول رسید، رئال مادرید فلسفه خود را عوض کرد و به جای ستارگان گرانقیمت به دنبال بازیکنان آینده دار رفت.

رئال مادرید در حال حاضر 25 بازیکن در ترکیب تیم بزرگسالانش دارد که باید رینیر و 11 بازیکن قرضی را هم به آن اضافه کرد. از میان این 37 بازیکن ، رئال مادرید مجموعا 11 بازیکن را با سن 20 سال یا کمتر خریده است. رئال برای این یازده نفر مجموعا 175.7 میلیون یورو هزینه کرده یعنی به طور متوسط 15.9 میلیون یورو برای هر نفر. بر اساس سایت ترانسفرمارکت ارزش فعلی آنها 355.5 میلیون یوروست یعنی به طور متوسط 32.3 میلیون یورو برای هر نفر. در حقیقت می توان گفت که در حال حاضر رئال روی این 11 نفر مجموعا 179.8 میلیون یورو سود کرده است.

رئال مادرید برای خرید بازیکنانی نظیر وینیسیوس و رودریگو هزینه قابلت وجهی داشته و برای جذب این دو روی هم 85 میلیون یورو پرداخت. در حال حاضر هر کدام از آنها 50 میلیون یورو می ارزند.

آسنسیو، اودگارد و والورده با 3.5 ، 2.8 و 5 میلیون یورو می ارزند که در حال حاضر 40 ، 50 و 60 میلیون یورو می ارزند. در حقیقت می توان گفت که رئال روی همین سه نفر 98.3 میلیون یورو سود کرده است. رئال برای سبایوس 15.5 میلیون یورو پرداخت و حالا 40 میلیون یورو می ارزد. کوبو که به صورت رایگان به رئال پیوست، 15 میلیون یورو می ارزد. برای وایخو 5 میلیون یورو می ارزید و ارزش او به 7.5 میلیون یورو رسیده است.

البته برخی از این بازیکنان فعلا ارزشی کمتر از زمان خرید انها توسط رئال مادرید دارند. رینیر ژسوس که با 30 میلیون یورو خریده شد حالا 25 میلیون یورو می ارزد. براهیم که با 20 میلیون خریده شد حالا 15 میلیون یورو می ارزد. لونین که با 8.5 میلیون خریده شد حالا سه میلیون یورو می ارزد. البته در مورد رینیر به نظر می رسد که با توجه به این که تازه وارد است، قیمتش بیشتر شود.