مرجع خبری رئال مادرید : شرایط مالی در رئال مادرید برحانی نیست اما رئال مادرید در نظر دارد که از دستمزدها برای فصل آینده کم کند. در حال حاضر هزینه دسمزد بازیکنان رئال مادرید 284 میلیون یوروست.

گرت بیل با احتساب مالیات سالی 29 میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه دارد که به همین خاطر باشگاه اصرار شدیدی به رفتنش دارد. در مورد خامس رودریگز این عدد 16.4 میلیون یوروست. کنار گذاشتن این دو بازیکن باعث خواهد شد تا رئال مادرید از پرداخت 45.4 میلیون یورو معاف شود.  زیدان در تابستان قبلی با ماندن هر دو بازیکن مخالف بود اما مدیران باشگاه به اجبار انها را نگه داشتند و هر دو عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

رئال مادرید برای ماریانو دیاز هم سالی 8 میلیون یورو با احتساب مالیات هزینه می کند اما این بازیکن امسال فقط 65 دقیقه بازی کرده است. براهیم دیگر بازیکنی است که امسال فقط 170 دقیقه بازی کرده و دستمزدش سالی هفت میلیون یورو هزینه دارد. اودریوزولا که قرضی به بایرن رفت سالی 7 میلیون یورو هزینه دارد. سبایوس و وایخو کخ قرضی جدا شده اند هم 6 و 4 میلیون یورو.

رئال مادرید در نظر دارد مجموعا سالی 75 میلیون یورو کمتر دستمزد بپردازد. البته باید در نظر گرفت که به طور مثال اودگارد برمی گردد. این بازیکن قرار است که سالی 3.5 میلیون یورو دریافت کند و برای هر بازی در تیم بزرگسالان رئال بر اساس قرارداد 50 خهزار یورو پاداش خواهد گرفت. اشرف حکیمی با دستمزد سالی 3 میلیون یورو به رئال برمی گردد اما احتمالا با تمدید قراردادش دستمزدش افزایش پیدا می کند.