مرجع خبری رئال مادرید : دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید از سال 2014  تا کنون از 24 بازی ملی در تورنمنت هایی نظیر جام جهانی و یورو فقط در سه تا حضور داشته است : مقابل ایران و مراکش در جام جهانی روسیه فیکس بود و مقابل روسیه به عنوان یار نیمکت نشین وارد زمین شد.

کارواخال در فصل 14-2013 عالی کار کرد و قهرمان چمپیونزلیگ شد. او در لیست اولیه دل بوسکه برای جام جهانی برزیل حضور داشت اما در فینال لیسبون دچار مصدومیت شد و مسابقات را از دست داد تا بدین ترتیب خوانفران به جای او به مسابقات برود. آزپیلیکوئتا دیگر دفاع راست اسپانیا بود.

در مسابقات یورو 2016 باز هم این اتفاق تکرار شد. کارواخال در فینال چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکو دوباره مصدوم شد و باز هم یورو را از دست داد تا نتواند بخشی از لیست دل بوسکه باشد.

دنی پیش از جام جهانی روسیه و در فینال کیف مقابل لیورپول باز هم مصدوم شد اما این بار لوپتگی تصمیم گرفت که منتظر بماند و دنی را به مسابقات برد. مصدومیت باعث شد که تورنمنت چندان جالبی نداشته باشد.

حالا و در بازگشت لوئیز انریکه که اعتماد ویژه ای به کارواخال دارد، مسابقات یورو یک سال به تعویق افتاد تا باز هم کارواخال در حسرت اولین یورویش بماند. حالا باید دید که این بازیکن به یورو 2021 می رسد یا نه.