مرجع خبری رئال مادرید : با وجود آن که بحران کرونا هر گونه فعالیت اجتماعی و اقتصادی را متوقف کرده است اما مدیران رئال مادرید در دوره دورکاری نیز سعی می کنند که به فکر ساختن تیمشان باشند. رئال مادرید همچنان به خرید کهکشانی ها و تقویت تیمش فکر می کند.

رئال مادرید در حال حاضر خرید سه کهکشانی را دنبال می کند : کیلیان امباپه، پل پوگبا و ارلینگ هالند. در حال حاضر شرایط در مورد هر سه بازیکن متفاوت است. شرایط جدید بازار نقل و انتقالات با بحران کرونا باعث می شود که قیمت ها کاملا متفاوت باشند چرا که نه باشگاه ها می توانند برای افزایش دستمزد و اغوای آنها هزینه کنند، نه باشگاهی حاضر می شود که ارقام نجومی برای بازیکنان پیشنهاد کند. به همین علت به نظر می رسد که کم کم تعادل برقرار شود.

امباپه : این بازیکن گزینه مبحوب مدیران رئال مادرید است. قرارداد بازیکن فرانسوی با پی اس جی تا 2022 اعتبار دارد. رئال مادرید منتظر است. در حال حاضر اکیپ گزارش داده است که خرید وی در تابستان 2020 غیرممکن است اما رئال مادرید عجله ای ندارد و حاضر است که تا سال 2021 منتظر نهایی کردن این انتقال بماند.

پوگبا: هدف اصلی زیدان این است که خط هافبک رئال مادرید را تقویت کند. گزینه رویایی او پوگباست. در حال حاضر خرید وی خیلی آسان است. یونایتد درها را به روی شبباز گذاشته و یونایتد جدی ترین گزینه اوست. در شرایط فعلی نقل و انتقالات قیمتش به حدود 100 میلیون یورو کاهش یافته است هر چند که در سایت ترانسفرمارکت این بازیکن فرانسوی فقط 70 میلیون یورو می ارزد. مشخص نیست که مدیران رئال هم حرف زیدان را در مورد این بازیکن می پذیرند یا نه.

ارلینگ هالند: پدیده اصلی رئال مادرید در فاز گلزنی به شمار می رود. بازیکن نروژی در نقل و انتقالات زمستانی به دورتموند ملحق شد اما به حد یخوب ظاهر شده که رئال به دنبال خرید اوست. سن بنزما بالا رفته و یوویچ نیز فصل اول موفقی نداشته است. در چنین شرایطی رئال خرید وی را دنبال می کند. البه در حال حاضر منچستریونایتد هم به دنبال خرید اوست.