مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید معیارهای کاهش دستمزد را اعلام کرد. در صورت برگزاری ادامه مسابقات از دستمزد بازیکنان 10 درصد کم می شود و در صورت لغو کلی مسابقات 20 درصد.

رئال مادرید از حمایت رختکن در این زمینه متشکر است. در حقیقت کاپیتان های رئال مادرید خیلی راحت با این مسئله کنار آمدند و مشکلاتی که در این زمینه برای بازیکنان بارسا و اتلتیکو پدید آمده بود، وجود نداشت. در حقیقت رئال با توافق با خود بازیکن دستمزد را کم کرد در حالی که بارسا و اتلتیکو مجبور شدند تا به وزارت کار اسپانیا شکایت کنند و از آنها کمک خواستند.

نکته مهم دیگر این است که در مورد بارسا و اتلتیکو ، وزارت کار فعلا نمی تواند اعلام کند که کاهش مبلغ بازیکنان چقدر است و پس از بررسی عوامل مختلف و چند ماه دیگر تصمیم می گیرد که این مبلغ بر اساس عوامل مختلف ممکن است که متغیر باشد در حالی که در رئال مادرید این عدد از همین حالا مشخص است و حساب های باشگاه از همین الان می تواند بسته شود.از طرفی با توجه به این که در قراردادهای بازیکنان متغیرهای زیادی نظیر تعداد بازی، پاداش و … وجود دارد همینکه رئال مادرید از حالا تصمیم دقیق را گرفته و همین مسئله حساب و کتاب را بسیار آسان تر می کند.