مرجع خبری رئال مادرید : تابستان 2020 سومین تابستانی خواهد بود که رئال مادرید به صورت جدی برای جذب پل پوگبا هافبک فرانسوی تلاش می کند و باشگاه امیدوار است که این تلاش بالاخره به نتیجه برسد و به موفقیت ختم شود.

در حقیقت رئال مادرید در سالهای 2016 و 2019 برای جذب پوگبا تلاش کرد و ناکام بود و این بار زیدان امیدوار است که به مرادش برسد و هافبک محبوبش را به تیم اضافه کند.

در حقیقت شرایط بحران کرونا و موافقت یونایتد با فروش پوگبا باعث شده تا شانس خرید وی جدی  باشد. رابطه وکیلش مینو رایولا با رئال مادرید بهتر از همیشه است و همین می تواند به نهایی شدن انتقال کمک کند.

در سال 2016 رئال مادرید مذاکراتی با یوونتوس برای خرید پوگبا داشت اما در آن زمان رئال حاضر نبود که بملغی که یونایتد پرداخت را هزینه کند : 105 میلیون برای شیاطین سرخ و 40 میلیون برای وکیلش پوگبا.  در تابستان قبلی نیز با توجه به هزینه 300 میلیونی برای تقویت تیم و درخواست 180 میلیونی یونایتد انتقالش به هم خورد. اما برای تابستان 2020 همه چیز مهیاست. یونایتد درها را باز کرده و رایولا آماده این انتقال است. بحران کرونا باعث شده است تا قیمت پوگبا نیز به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.