مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در حال چیدمان ترکیبش برای فصل آینده است. تیم کم کم باید جوان تر شود چرا که سن خیلی از بازیکنان بالا رفته است و به نظر می رسد که زیزو تغییرات مهمی ایجاد کرده است. آس در گزارشی به بررسی تغییرات ترکیب رئال در پست های مختلف برای فصل بعد پرداخته است.

در خط دفاعی سرجیو راموس با این که فقط یک سال از قرادرادش مانده اما همچنان جایگاهش را در کنار واران خواهد داشت. بزرگترین تغییر ترکیب فصل بعد مربوط به مندی است. در شروع فصل جاری مارسلو فیکس بود اما برای فصل اینده مدافع سابق لیون جایگاهش را تثبیت خواهد کرد و عملا می توان با بالا رفتن سن مارسلو، مندی را بازیکن فیکس رئال در پست دفاع چپ به شمار آورد. برای پست دفاع راست البته رقابت میان کارواخال و اشرف حکیمی نیز خیلی داغ خواهد بود.

برای خط هافبک زیدان به خرید بازیکن محبوبش پوگبا اصرار دارد و بدین ترتیب این بازیکن رقیب سرسختی برای کروس و والورده برای حضور در ترکیب خواهد بود چرا که جایگاه مارسلو ثابت است. مودریچ اما عملا کمرنگ خواهد شد.

در خط حمله نقش هازارد می تواند خیلی مهم باشد. اگر بازیکن نروژی خریده شود با وعده حضور در ترکیب اصلی خریده می شود. هازارد و وینیسیوس می توانند خط حمله را تکمیل کنند. البته آسنسیو نیز یک رقیب جدی و سرسخت به شمار خواهد رفت.