مرجع خبری رئال مادرید : لوکا یوویچ مهاجم 22 ساله صربستانی در این فصل انتقادهای زایدی را در رئال مادرید تحمل کرده است اما الکساندر میتروویچ مهاجم فولام و هم تیمی او در صربستان در مرودش صحبت کرده است.

یوویچ با دو گل در 770 بازی فصل جالبی نداشته است. عدم هماهنگی با بازی تیم ، عدم تسلط به زبان اسپانیایی، بد شانسی (دو شوت که به تیرک خورد) و داور ویدیویی (مردود شدن دو گل به علت آفساید) باعث شده تا فصل خوبی نداشته باشد. حالا میتروویچ در مصاحبه با بوتا اسپورت می گوید:” لوکا در دوره بحران به سر می برد. از نظر من برای یک مهاجم، مهمترین اتفاق این است که درون زمین باشد. فکر نمی کنم که به اندازه کافی فرصت پیدا کرده باشد. من خودم در نیوکاسل این شرایط را داشتم. فقط پنج، ده، پانزده یا بیست دقیقه بازی می کند و در طول این مدت سعی می کند که توانایی هایش را نشان بدهد ، به خصوص که هزینه زیادی برای انتقالش انجام شده است. او باید همه تلاش خود را انجام بدهد و همین اراده و عزم باعث سوختن او می شود. ”

میتروویچ در ادامه در مورد مهاجم سابق آینتراخت صحبت کرد و گفت :” فقط به دقایق نیاز دارم. مطمئنم که اگر چند بازی کامل داشته باشد، گلها می رسند. در حال حاضر در چنین شرایطی حضور دارد و باید به تلاش ادامه بدهد، خودباوری داشته باشد و تلاش کند و در نهایت موفق شود. به قول معروف، گل ها مثل کچاپ هستند. وقتی شیشه سس کچاپ فشارش می دهی در ابتدا ممکن خارج نشود اما وقتی این فشار را بیشتر می کنی، بیش از حد انتظار خارج می شود. برای او مهم است که به تلاش ادامه بدهد و تمرین کند و ناامید نمی شود. او همه چیز برای تبدیل شدن به یک مهاجم فوق العاده را دارد. بازی کردن در رئال مادرید فشار و مسئولیت زیادی را ایجاد می کند. او جوان است، فصل های زیادی را خواهد داشت و فوتبال زیادی را پیش روی خود دارد.”