مرجع خبری رئال مادرید : تنها تیم تاریخ رئال مادرید که توانسته قهرمان لیگ، کاپ قهرمانان و جام حذفی در یک فصل شود، تیمی بود که هدایتش را گوتی به عهده داشت. آنها فقط چمپیونزلیگ جوانان را کم داشتند. گوتی به عنوان سرمربی تیم جوانان نسل فوق العاده ای به رهبری اسکار رودریگز ساخت که بازیکنان دیگری نظیر لوکا زیدان، فدریکو والورده، سرجیو دیاز و اشرف را داشت. خود گوتی در حال حاضر سرمربی تیم آلمریا در لیگ دسته دو است و برای صعود تلاش می کند اما «نسل گوتی» در حال حاضر چه می کنند؟

گوتی 43 ساله: او بعد از ان که فهمید مدیران آکادمی رئال مادرید نمی خواهند هدایت کاستیا را به او بدهند تصمیم گرفت که مدتی در بشیکتاش کمک مربی شود. او در حال حاضر سرمربی آلمریاست و با این تیم برای صعود تلاش می کند.

اشرف 21: مدافع راست مراکشی در فصل 18-2017 در تیم بزرگسالان رئال هفده بازی داشت و دو گل زد. بعد از ان دو فصل به دورتموند رفت که در 65 بازی 10 گل زد و هفده پاس گل داد. اشرف در تابستان به رئال مادرید باز خواهد گشت.

اسکار رودریگز 21 : او در فصل بعدش راهی کاستیا شد که اولین بازی خود در  تیم بزرگسالان را مقابل فوئنلابرادا در کوپا داشت. او در دو فصل اخیر قرضی به لگانس رفته که یازده گل در لالیگا زده است. او عضو تیم زیر 21 سال اسپانیا هم بوده است.

فدریکو والورده 21: ال پاخاریتو در حال حاضر یک ستاره است. او پس از یک فصل حضور قرضی در دپورتیوو که چندان درخشان نبود (البته فدریکو 1306 دقیقه بازی کرد) به رئال مادرید برگشت. در دوران لوپتگی و سولاری زیادبازی نمی کرد اما زیدان به او اعتماد کرد و در حال حاضر در ترکیب اصلی رئال مادرید جای دارد. در تیم ملی بزرگسالان اروگوئه جای دارد.

لوکا زیدان 21:  پسر دوم سرمربی رئال مادرید پس از آن که فهمید در تیم بزرگسالان رئال جایی ندارد، فصل گذشته قرضی به تیم راسینگ سانتاندر ملحق شد و با پایان قراردادش بعید است که آینده ای در برنابئو داشته باشد. او فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رئال داشته است. بلمان و محمد راموس دیگر دروازه بان های ان تیم بودند که اولی در حال حاضر در کاستیاست و دومی قرضی راهی بیرمنگام شده است.

مانو هرناندو 21: او رهبر دفاعی تیم در ان زمان بود. مصدومیت ها باعث شد تا در کاستیا ندرخشد و در حال حاضر قرضی به تیم راسینگ ملحق شده است. او بازیکن فیکس تیم است و به حضور در تیم المپیک اسپانیا امید دارد.

فران گارسیا 20: دفاع چپ فیکس ان تیم بود که در حال حاضر دومین فصلش را در کاستیا سپری می کند. بازیکن فیکس تیم رائول است. کمی جلوتر از پست معمول خود بازی می کند. در 27 بازی یک گل زده است. فصل بعد هم احتمالا در کاستیا خواهد بود.

دنی گومز 21 :  فصل خوبی در تنه ریف داشته که در 31 بازی هشت گل به ثمر رسانده است. دنی دو فصل در کاستیا بود که در 53 بازی شانزده گل زد. احتمالا فصل بعد هم قرضی یا دائمی از تیم جدا می شود.

سرجیو دیاز 22 : با پنج میلیون یورو از پاراگوئه به رئال مادرید در کشورش او را “سرجیو آگوئروی پاراگوئه” می نامند. در آن فصل پنج بازی در تیم جوانان زد. فصل بعدش قرضی به لوگو رفت که با مصدومیت شدیدی مواجه شد. در فصل 19-18 قرضی راهی کورینتیانس شد و بعد از آن به تیم سابقش سرو پورتنیو برگشت.

الکس مارتین 22: زوج مانو بود. دو فصل در کاستیا حضور داشت که چندان موفق نبود و در دو فصل 31 بازی انجام داد که قرضی راهی کارتاخنا شد که در ان جا به بهترین عملکرد فصلش رسید و در چهار بازی پیاپی فیکس شد.

گورکا زابارته 21 :یکی از کاپیتان ها و دفاع راست فیکس تیم بود (به جز زمان هایی که اشرف به تیم ملحق می شد). دو سال در تیم جوانان بود و نتوانست فصل گذشته در تیم کاستیا جا بیافتد. در حال حاضر در تیم آکادمی اوساسونا بازی می کند که در لیگ دسته سه چهارده بازی داشته و در مقابل رکرتیوو اولین بازیش را در تیم بزرگسالان در جام حذفی انجام داد.

فرانچو 21 : یکی از مردان کلیدی خط حمله آن تیم بود. به کاستیا رفت که نقش مهمی داشت و 32 بازی در تیم آکادمی انجام داد. دو بازی هم برای تیم بزرگسالان مقابل فوئنلابرادا در کوپا انجام داد اما در دسامبر 2018 به مصدویمتی شدید دچار شد. امسال می توانست فصل شکوفایی او باشد اما مصدومیتی دیگر او را متوقف کرد. می توان گفت که دوره اش در اکادمی رئال مادرید تمام شده است.

مینک پیترز 21 : بازیکن هلندی به عنوان ستاره ای اینده دار در سن 15 سالگی از آژاگس به رئال امد. او در رده های پایه هلند جای داشت و حتی به یوروی زیر 17 سال هم رفت و با بازیکنانی نظیر دلیخت، ده ویت و فوسو منسا هم نسل بوده است. اما مصدومیت ها و بی ثباتی عملکردش را متوقف کرد. در آن زمان در تیم گوتی زیاد موفق نبود. قرضی به تیم ونلو در هلند رفت و به تیم هایی نظیر آلمره سیتی در لیگ دسته دو هلند، ییدا در لیگ دسته سه اسپانیا و کولاریکی در صربستان ملحق شد.  در زمستان به تیم فونلدوم در فوتبال هلند مشخص شد.

مارتین کالدرون 21 : در خط هافبک جایگاه ثابتی داشت. دومین فصلش را در کاستیا سپری می کند و در تیم جا افتاده است هر چند که کسب اعتماد رائول برایش سخت بوده است.