مرجع خبری رئال مادرید : اس گزارش داده است که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن برای این که به رئال مادرید ملحق شود کار خیلی سختی دارد. بازیکن 21 ساله فرانسوی هدف اصلی رئال مادرید است. رئال در تلاش است تا او را در تابستان 2021 یعنی در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش بخرد.

در حقیقت اگر پی اس جی در سال 2021 راضی به فروش امباپه نشود این بازیکن در سال 2022 می تواند به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.در حال حاضر امباپه همه پیشنهاد ها برای تمدید قرارداد را رد کرده است  و حالا لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به وکلای امباپه اعلام کرده است که اگر این بازیکن حاضر به تمدید نشود، باید تا سال 2022 بماند و بعد از آن می تواند به صورت رایگان جدا شود. در حقیقت پی اس جی در حال حاضر نمی خواهد که به پیشنهاد فروش وی در تابستان 2021 پاسخ مثبت بدهد.  البته رئال مادرید حس می کند که حرفهای لئوناردو را نباید جدی گرفت و این فقط تاکتیکی است تا به امباپه برای تمدید فشار اورده شود.

برای پی اس جی ماجرای امباپه خیلی فراتر از پول است. او ستاره اصلی فوتبال فرانسه و رهبر پروژه جاه طلبانه تیمش است. تیم فرانسوی دوست ندارد که او را در سال 2021 به رئال مادرید تقدیم کند.

پی اس جی فکر می کند که با این تاکتیک می تواند امباپه را راضی به تمدید کند چرا که جام جهانی در سال 2022 برگزار می شود و این ستاره قطعا نمی خواهد حضور در این رویداد را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از دست بدهد.

تیم فرانسوی نشان داده که معمولا با بازیکنانی که قصد جدا دارند، برخورد بدی انجام می دهد. ربیو با درگیری شدید جدا شد و در نهایت به صورت رایگان به یوونتوس پیوست آن هم در حالی که در فصل آخرش در پنج ماه پایانی سکونشین شده بود. در سال 2016 وراتی برای پیوستن به بارسا فشار آورد اما شرایط متفاوت پیش رفت و در نهایت پی اس جی به سراغ نیمار رفت و وراتی مجبور شد از مدیران تیم عذرخواهی کند.در تابستان گذشته نیز نیمار هر چقدر که برای پیوستن به بارسا فشار اورد ، موفق نشد. در زمستان نیز اتلتیکو به سراغ کاوانی رفت که پی اس جی حاضر به فروش او نشد تا این بازیکن در تابستان به صورت رایگان جدا شود!