مرجع خبری رئال مادرید : پل پوگبا 28 ساله همچنان گزینه محبوب زیدان در خط هافبک به شمار می رود. کریستوف دوگاری بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در این باره می گوید :” همه دیدیم که خط هافبک رئال مادرید کمی پیر شده است. به بازیکنانی نیاز است که بتوانند نظم تیم حریف را به هم بزنند و موقعیت ایجاد کنند.  پوگبا می تواند این کار را انجام بدهد. از نظر من گزینه ایده آلی برای دادن چیزهایی بیشتر به رئال مادرید است که آن را کم دارند.سال مشکلی از نظر مصدومیت ها داشته و شرایط تیمش هم خوب نبوده اما هر بار که بازی کرده سطح خوبی داشته است. زیدان را می شناسم. می دانم که شیفته پوگباست. دلیلی نیست که یک سال بیشتر منتظر بماند.”

مطبوعات انگلیس ادعا کرده اند که هر چند که یونایتد می تواند قرارداد فعلی با پوگبا که تا 2021 اعتبار دارد را برای یک سال بیشتر تمدید کند اما شیاطین سرخ نمی خواهند چنین کاری را بدون رضایت پوگبا انجام بدهند و دلیلی نمی بینند که هافبک فرانسوی را عصبانی کنند.

این در حالیست که کالچیومرکاتو ادعا کرده است که احتمال دارد آلگری هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد و در این صورت احتمال ماندن پوگبا بیشتر می شود.