مرجع خبری رئال مادرید : از میان بازیکنان ترکیب فعلی رئال مادرید هشت تایشان در بازیهای رسمی در ورزشگاه دی استفانو بازی کرده اند. استادیومی که در صورت بازگشایی فصل رئال بازیهایش را در آن جا انجام می دهد تا ساخت و ساز در برنابئو با سرعت بیشتری انجام شوند. این بازیکنان روی هم 367 بازی در کاستیا داشته اند که بیش از 200 تا از آنها در برنابئو بوده است.

ناچو 30 ساله: او 111 بازی در کاستیا داشت که باتجربه ترین بازیکن آکادمی رئال مادرید  در ترکیب تیم اصلی است. او هرگز از رئال مادرید خارج نشده و در تیم های اصلی و پایه رئال مادرید حضور داشته است.

لوکاس وازکز 28 ساله : او 92 بازی در کاستیا داشته و بین سالهای 2010 تا 2014 در آکادمی رئال حضور داشته است. بخشی از آخرین صعود رئال مادرید به لیگ دسته دو بود. یک فصل قرضی به اسپانیول رفته اما بقیه عمرش را در رئال بوده است.

کارواخال 28 ساله : 68 بازی در کاستیا داشته است. او هم فقط یک سال قرضی به لورکوزن رفت و در بقیه عمرش در رئال بوده است. بر خلاف دو نفر قبلی ماندنش در ترکیب فصل بعد رئال قطعی است.

ماریانو 26 ساله: این مهاجم 43 بازی در کاستیا داشته است. او بین سالهای 2012 تا 2014 در آکادمی رئال بود که هجده گل زد و چهار پاس گل داد. او هم فقط یک سال به لیون رفت و برگشت.

فدریکو والورده 21 ساله : از 18 سالگی به آکادمی رئال امد و 30 بازی در کاستیا داشت. او یک فصل به دپورتیوو رفت و به رئال برگشت و حالا در برنابئو می درخشد.

کاسمیرو 28 ساله: 15 بازی در کاستیا داشت. فقط شش ماه در آکادمی رئال مادرید بود. او نیز یک سال راهی کاستیا شد و برگشت.

وینیسیوس 19 ساله : بازیکن برزیلی فقط پنج بازی در کاستیا داشت که چهار گل زد و یک پاس گل داد. بهترین نمایش هم دبل مقابل اتلتیکو بود.

رودریگو گوئس 19 ساله:سه بازی در کاستیا داشته است. در این فصل زیدان در هفته هایی که به او نیاز نداشت توصیه کرد که به کاستیا برود.