مرجع خبری رئال مادرید : ویکتور سانچز بازیکن اسبق رئال مادرید در فصل 97-1996 مجموعا 36 بازی در رئال داشت و در قهرمانی تیم با کاپلو نقش مهمی داشت. این بازیکن در خط هافبک رئال حضور داشت که پنج گل زد و به عنوان یک محصول آکادمی فصل درخشانی داشت. وی در مورد آن فصل صحبت کرد.

کاپلو:” به لطف لحظات بزرگی که با هم داشتیم، رابطه خوبی میان ما برقرار بود. او پدر فوتبالی من بود. همه ما مربی داشته ایم که خاطره خاصی از او داشتیم و از نظر من او خاص ترین بود.”

لوییز انریکه :” یک هم تیمی عالی در رئال بود. برخورد خویب با بازیکنان آکادمی داشت. در تیم های بزرگ حمایت ستاره ها از محصولات آکادمی مهم است.”

بودو ایلگنر:” هم اتاقی من بود. سعی می کردم اسپانیایی او را تقویت کنم اما خیلی تند حرف می زدیم و نمی فهمید. خیلی رفیق بودیم. در ابتدا فکر می کردم که سخت است که با دروازه بانی که با آلمان قهرمان جام جهانی شده و بسیار بلندقامت است رفیق شوم اما بعدا فهمیدم که اشتباه می کردم.”

سیدورف:” با او هم هم اتاق بودم. خاطرات خوشی داشتیم. با چشمان نیمه باز می خوابیدم و او فکر می کرد که بیدار هستم و مدام حرف می زد. او ناراحت می شد که من وسط حرفهایش خوابم می برد. فکر می کرد دستش می اندازم اما واقعا خوابم می برد.”

رائول گونزالس:” نمایش های فوق العاده ای داشت. انگیزه زیادی در بازیها داشت. قدرت رهبری او درون و بیرون زمین مشهود بود. از نظر تاثیر در رئال مادرید در سطح دی استفانو بود.”

خودش:” من 19 ساله بودم و تازه با فوتبال در بالاترین سطح آشنا می شدم. اولین بازی لالیگایی ام مقابل رایو را فراموش نمی کنم. همه چیز آن بازی در خاطرم هست.