مرجع خبری رئال مادرید : کریستوف فروند مدیر ورزشی باشگاه ردبول سالزبورگ و یکی از کاشفان اصلی ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند که مورد نظر رئال مادرید قرار گرفته در مورد وی صحبت کرد. او البته بازیکنان دیگری نظیر سادیو مانه و اوپامکانو را هم کشف کرد و به تیم های بزرگ صادر کرد.

کشف هالند:” پیشنهادهای بزرگی داشت اما به او گفتیم که جوان های دیگری قبل از او به این جا آمدند و جهش بزرگی داشتند. تصمیم  خیلی هوشمندانه ای از جانب ارلینگ و پدرش بود که در 17 سالگی به یک باشگاه بزرگ نروند. دیدید که در این جا پیشرفت سریعی داشت.”

انتقال و درخشش در دورتموند:” من شگفت زده نشدم. یک سال و نیم است که او را می شناسم. بازیکن فوق العاده ایست و شخصیت بی نظیری دارد. روی بهتر شدن تمرکز دارد.”

آینده هالند:” هرگز نمی دانی که چه می شود اما تصور می کنم که در یک باشگاه بزرگ بازی کند و یکی از بهترین مهاجمان اروپا و دنیا در دهه آینده خواهد بود. توانایی بی نظیری دارد.”

اوگامکانو:” اگر من مدیر ورزشی رئال مادرید و بایرن بودم از خرید او استقبال می کردم. دایو می تواند در هر باشگاه و هر لیگ بزرگی در دنیا بازی کند. توانمند و بسیار سریع است. جوان است اما تجربه چمپیونزلیگی دارد. یکی از جذاب ترین مدافعان حال حاضر بازار نقل و انتقالات است. 21 ساله است، تجربه بسیاری در سطح حرفه ای نسبت به سنش دارد و همه چیز را خیلی سریع یاد می کرد. یک الگوی بی نظیر است.”

علاقه زیدان به بازار نقل و انتقالات فرانسه :” کارش را درک می کنم. بازار جذابی است. از رده های پایه روی بازیکنان کار می کنم هر چند که تیمی مثل سالزبورگ نمی تواند برای ستارگان لیگ فرانسه تلاش کند چرا که گران هستند و به همین خاطر ما بیشتر بازیکنان لیگ های دسته دو و سه را دنبال می کنیم.”

سیاست رئال مادرید در مورد خرید جوان ها :” متخصصانی در این باشگاه به دنبال پیدا کردن و جذب بازیکنان جوان هستند. در چنین باشگاه هایی رقابت برای کسب جام زیاد است و آسان نیست که جوان ها جا بیافتند. برای رئال مادرید فرصت رسیدن به جوان ها خیلی سخت تر از باشگاهی مثل ماست و به همین خاطر باید بگویم که هزینه کردن برای بازیکنان جوان تصمیم بزرگی است.”