مرجع خبری رئال مادرید : دیگو کاستا مهاجم اتلتیکو مادرید در این باره که با وجود مصدومیت در فینال چمپیونزلیگ 2014 بازی کرد و خیلی زود تعویض شد گفت :” در مورد بحث استفاده از سلول های بنیادین اسم خیلی صحبت شد اما این دروغ بود. راستش پزشک به من شوک الکتریکی داد و در حینش مجبور شدم دو سیگار بکشم. خیلی سخت و دردناک بود. وقتی می دویدم احساس درد نداشتم. دو تمرین دو ساعته داشتم و بعدش به هتل رفتم. به چیزی جز حضور در فینال چمپیونزلیگ فکر نمی کردم. به جام جهانی یا چیز دیگری فکر نمی کردم فقط در فکر فینال لیسبون بودم. این یکی از ناراحت کننده ترین لحظات دوران فوتبالم بود. قبل از ورود به زمین احساس درد داشتم. باور نمی کردم. سعی کردم تحمل کنم اما نمی توانستم در دقیقه 10 تعویض شدم. ترجیح می دادم که بازی نکنم و جایم را به هم تیمی دیگری بدهم.”

وی در مورد تقابلش با رونالدو گفت :” اولین باری که با رونالدو نازاریو مواجه شدم بی نظیر بود او را تحسین می کنم. خیلی خاص بود. بدنش و نحوه راه رفتنش فوق العاده بود.”

او در مورد کونته که سرمربی اش در چلسی بوده و بحث پیوستنش به رئال مطرح شده بود هم صحبت کرد:” بیرون از زمین با هم مشکل داشتیم اما حقیقتا مربی خوبی است. کینه ای از او ندارم اما یک مربی خوب باید شخصیتش را هم درون زمین عوض کند. به نظرم در باشگاهی نظیر رئال مادرید یک فصل هم دوام نمی اورد.”