مرجع خبری رئال مادرید : دنی سبایوس بازیکن رئال مادرید که قرضی به ارسنال رفته می گوید که در ماه های اخیر با زیدان صحبتی نداشته است.

گواردیولا بهترین مربی است؟” این چیزی است که من فکر می کنم چرا که سبک بازیش را دوست دارم و در آرسنال هم در سه ماه اخیر چیزهای زیادی از آرتتا یاد گرفتم.”

از ستین هم تعریف کردی؟” درست است چرا که بازی تیمی را خیلی دوست دارم و ترجیح می دهم که با پاسهای زیاد به محوطه جریمه حریف برسم. با چنین مربیانی همذات پنداری می کنم.”

می خواهی به بارسا بروی؟” نه، نمی خواهم بگویم که چون رئال مادرید این گونه بازی نمی کند راضی نیستم. رئال مادرید مستقیم تر بازی می کند اما در 90 درصد اوقات تملک توپ را دارد. با بازیکنانی نظیر مودریچ و ایسکو غیرممکن است که تملک توپ را نداشته باشی.”

دوست داری به رئال مادرید برگردی؟” امیدوارم. در حال حاضر با آرسنال قرارداد دارم. این جا فرصت خوبی برایم بود. در حال حاضر در مادرید سخت است که با بازیکنانی که وجود دارند بازی کنی. در حال حاضر سعی می کنم که در باشگاه نقش مهمی داشته باشم.”

با زیدان صحبت کردی؟” از وقتی که از رئال جدا شدم با زیدان صحبت نکردم. سخت است که رختکنی با این همه بازیکن را کنترل کنی. فکر نکنم که زیدان با بازیکنان قرضی صحبت کند. با بوتراگوئنو، خوزه آنخل، بدنسازان باشگاه، کادر پزشکی و بازیکنان صحبت کردم. وقتی به رئال مادرید ملحق می شوی می بینی که یک باشگاه بزرگ هستند که مسائل انسانی هم برایشان مهم است.”