مرجع خبری رئال مادرید : مدیران رئال مادرید می دانند که در تابستان بعدی برخی از بازیکنان با استعداد را باید برای تجربه اندوزی به تیم های دیگر بدهند. تاکفوسا کوبو ژاپنی و رینیر ژسوس برزیلی دو نمونه از این بازیکنان هستند.

رئال مادرید در سالهای اخیر تجربیات موفقی در مورد بازیکنان قرضی داده است. تجربه حضور قرضی اشرف، رگیلون و اودگارد کاملا موفقیت آمیز بود و به پیشرفت فوتبالی آنها کمک کرد اما بزرگ ترین اشتباه در مورد لونین بود. دروازه بان اوکراینی یک سال و نیم بسیار بد را در لگانس و وایادولید داشت و به دو تیمی رفت که به او فرصت نمی دادند و عملا استعدادش هدر رفت تا این که در زمستان گذشته راهی اوویدو شد. تجربه حضور دی فروتوس و خاوی سانچز هم در وایادولید خوب نبود.

مدیران رئال مادرید به همین خاطر تصمیم گرفتند که کمیته ای را زیر نظر دپارتمان مدیریت ورزشی تشکیل بدهند. قرار است که در این کمیته با دقت مقصد بازیکنان قرضی رئال مادرید بررسی شود. این که تیم مذکور چه ویژگی هایی را دارد، سلیقه مربی تیم چیست و آیا بازیکن با حضور قرضی در آن تیم شانس بیشتری برای موفقیت دارد یا نه. در همین تابستان در تیم بزرگسالان احتمالا ده بازیکن قرضی به تیم های دیگر می روند و به همین خاطر حق اشتباه وجود ندارد.