مرجع خبری رئال مادرید : اخیرا دنی سبایوس با حرفهایش که گفته زیدان در ماه های اخیر با او صحبت نکرده و گواردیولا و ستین مربیان محبوبش هستند جنجال ساز شده اما حقیقت این است که به جز او بازیکنان دیگری هم بودند که  با زیدان کنار نیامدند.

زیزو به عنوان متخصص بازی گرفتن از بازیکنان مختلف شناخته می شود اما بازیکنانی هم بودند که هرگز نتوانستند با مربی فرانسوی کنار بیایند. از وراتا گرفته تا خامس، کواچیچ و بیل. در گزارشی شرایط هر کدام را به صورت اجمالی بررسی می کنیم:

موراتا: آلوارو پس از دو فصل در یووه به عنوان یک ستاره به رئال مادرید برگشت. او در یووه تقریبا 100 بازی داشت و 27 گل دز و در فینال چمپیوزنلیگ هم فیکس شد. زیدان از حضورش استقبال کرد و در فصل کسب دو جام با 43 گل و 20 بازی نقش مهمی داشت اما موراتا از این که در بازیهای بزرگ نقش مهمی نداشت، ناراضی بود و تصمیم گرفت به چلسی برود.

کواچیچ : بر خلاف موراتا هافبک کروات با وجود نیمکت نشینی در فصل 17-16 یک فصل بیشتر ماند. مثلث موفق کاسمیرو – کروس – مودریچ باعث شده بود که ماتئو زیاد بازی نکند و اغلب نیمکت نشین باشد. این بازیکن از نیمکت نشینی خسته شد و طغیان کرد تا رئال مادرید چاره ای جز فروش او به چلسی نداشته باشد. وقتی زیدان برگشت هم کواچیچ تصمیم گرفت در لندن بماند.

خامس رودریگز: هافبک کلمبیایی با وجود آن که به عنوان یک کهکشانی به رئال مادرید آمد اما هرگز رابطه خوبی با زیدان نداشت. در فصل 17-16 بخشی از تیمی بود که دو جام را برد اما وقتی زیر لب در زمان تعویض شدن به زیدان فحاشی کرد خودش هم می دانست آینده ای در رئال مادرید ندارد. خامس دو فصل به بایرن رفت و امسال برگشت که یکی از بدترین فصل های دوران فوتبالش را داشت و به نظر می رسد که تابستان به آخر خط در برنابئو می رسد

گرت بیل : بازیکن ولزی نیز هر چند که در تیم زیدان در فینال چمپیونزلیگ در کیف خوش درخشید و مقابل بیل دبل کرد اما رابطه خوبی با مربی فرانسوی نداشت. زیدان هرگز با بیل رابطه خوبی نداشت و این را کتمان نکرده است. باید دید که با این شرایط بیل فصل بعد هم در رئال مادرید می ماند یا نه.

سبایوس: شاید بزرگترین اشتباه دنی وقتی بود که در زمان رفتن زیدان از رئال مادرید علیه وی بدگویی کرد. سبایوس هرگز فکر نمی کرد که زیدان به این زودی ها برگردد. به هر صورت به نظر نمی رسد که دنی جایی در آینده رئال مادرید در برنابئو داشته باشد.