مرجع خبری رئال مادرید : بحران کرونا روی آینده دنی سبایوس هافبک آندلوسی هم تاثیر گذاشت. بازیکن رئال مادرید فصل گذشته قرضی به آرسنال رفت چرا که می خواست بیشتر بازی کند و فرصت حضور در یورو و المپیک را از دست ندهد اما تعویق مسابقات یورو و بحران کرونا روی آینده او هم تاثیر گذاشت. حالا آینده سبایوس هم روی هواست و این بازیکن نیاز دارد تا فصل بعد بازی کند و شانس حضور در تورنمنت های بزرگ را از دست ندهد.

سبایوس از قرارداد قرضی خود در آرسنال در پایان فصل به رئال مادرید برمی گردد. هنوز سه اسل از قراردادش با رئال مانده است اما دوست دارد در جایی باشد که بازی کند. شرایط بحران کرونا باعث می شود که رئال مادنرید نتواند از فروش وی زیاد درآمدزایی کند. رابطه اش با زیدان هم خوب نیست و به همین خاطر بعید به نظر می رسد که بازگشت به برنابئو گزینه مناسبی برایش باشد.

در حال حاضر انتقال قرضی محتمل ترین گزینه برای سبایوس است و به نظر می رسد که این بازیکن یک فصل دیگر هم قرضی از رئال می  شود. بازگشت به بتیس می تواند یکی از گزینه هایش باشد. این بازین در حال حاضر هنوز 23 ساله است و سالهای زیادی از فوتبالش را پیش روی خود دارد.