مرجع خبری رئال مادرید : هیچ کسی ورق های بهتری برای رو کردن در بازار نقل و انتقالات نسبت به رئال مادرید ندارد. در حقیقت شاید بحران کرونا نقل و انتقالات خیلی از باشگاه ها را ویران کند اما برای رئال مادرید شرایط خیلی فرق دارد و رئال مادرید می تواند بازار را گرم کند.

در این بین دو نکته کلیدی است. یکی از آنها قوای اقتصادی رئال مادرید است و نکته دیگر مربوط به شمار بالای بازیکنان با بازگشت بازیکنان قرضی است. در حقیقت باشگاه رئال مادرید می تواند از بازیکنان قرضی خود برای فروش یا معاوضه استفاده کند و بدین ترتیب قدرت خرید خود را افزایش بدهد.

رئال مادرید با بازگشت قرضی ها 36 بازیکن در لیستش خواهد داشت. مدیران رئال مادرید در نظر دارند که 15 بازیکن را به صورت قطعی یا قرضی بخرند.  از میان بازیکنان فعلی تیم به نظر می رسد که خامس، بیل، براهیم و ماریانو در لیست فروش باشند و در صورتی که بازیکنان قرضی هم اشرف حکیمی، سبایوس، رگیلون، اسکار، وایخو، مایورال و کوبو ممکن است برای فصل بعد جدا شوند.

رئال مادرید بازیکنان قرضی ارزشمندی دارد. بازیکنانی نظیر اشرف، سبایوس و رگیلون می توانند مشتریان پر و پا قرصی در تابستان داشته باشند. از سویی دوران برخی بازیکنان در رئال مادرید رو به پایان است. به طور مثال مارسلو با پیشنهاد جدی یوونتوس مواجه است. از سویی بازیکنانی مثل رینیر هم برای تجربه اندوزی باید جدا شوند.

از سویی رئال مادرید با جدایی برخی بازیکنان می تواند درها را به روی خرید برخی بازیکنان باز کنند. در حقیقت مارکا گزارش داده است که رئال مادرید از نظر شرایط مالی مشکلی برای انجام خریدهای بزرگ ندارد. در شرایط کرونا قطعا قیمت ها در بازار نقل و انتقالات کاهش می یابند. بازیکنانی که قبلا بیش از 100 میلیون یورو می ارزیدند حالا قیمتشان در حدود 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. رئال همچنان به خریدهای بزرگ نظیر هالند، کاماوینگا، پوگبا و … در همین تابستان فکر می کند و البته خرید امباپه به تابستان بعدی موکول شده است.

رئال البته منتظر است تا ببیند که فصل چطور پیش می رود و بعد از ان سیاست های فصل بعد و نقل و انتقالات مشخص می شود. رئال عجله ای ندارد و منتظر فرصت هایش می ماند.