مرجع خبری رئال مادیرد : رئال مادرید با بازگشت بازیکنان قرضی در تابستان ترکیبی خواهد داشت که بیش از حد گسترده است. در حقییقت مجموعا رئال مادرید سه ترکییب کامل خواهد داشت که هر تییمی حاضر است با چشمان بسته هر کدام از این نفرات را داشته باشد. هر کدام از این ترکیب ها بدین شرح است:

نقشه اول: کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کاسمیرو، کروس، والورده، وینیسیوس، بنزما و هازارد.
این ترکیب رویایی زیدان است که اگر همه نفراتش را در اختیار داشته باشد از این ترکیب استفاده می کند. باشگاه در تلاش است تا در تابستان خط هافبک و خط حمله را از این هم بیشتر تقویت کند. البته بنیان این ترکیب را بازیکنانی تشکیل می دهند که سه چمپیونزلیگ پیاپی بردند.

نقشه دوم : لونین، اشرف، میلیتائو، ناچو، مارسلو، مودریچ، ایسکو، اودگارد، آسنسیو، یوویچ و گرت بیل.
این تصمیم شامل بازیکنانی است که بیشتر به عنوان یار تعویضی در طول فصل مورد استفاده قرار گرفتند. آسنسیو که از مصدومیت برمی گردد و یوویچ گزینه 70 میلیونی خط حمله از چهره های مهم ترکیب هستند هر چند که نباید بازیکنان باتجربه نظیر مودریچ و مارسلو را فراموش کرد. با رفتن آرئولا به نظر می رسد که لونین دروازه بان دوم باشد.

نقشه سوم: لوکا زیدان، اودریوزولا، وایخو، رگیلون، لوکاس وازکز، کوبو، سبایوس، خامس، براهیم، ماریانو و رودریگو گوئس.
البته اکثر نفرات این ترکیب جایی در برنامه های زیدان برای فصل آینده ندارند. بازیکنانی جوان که به تجربه اندوزی بیشتری نیاز دارند. رودریگو البته مهمترین چهره این ترکیب به شمار می رود.

البته علاوه بر چهره های مذکور می توان به دیگر بازیکنان قرضی رئال نظیر اسکار رودریگز، سورو، دی فروتوس، خاوی سانچز و مایورال هم اشاره کرد.