مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک به تمجید از تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید پرداخت و گفت:”هیچ چیز در موردش عوض نشده است. تیبو هرگز تحت تاثیر قرار نگرفت. او می دانست که می خواهد عملکرد بهتری از خود ارائه بدهد. با افتخار شرایطش را دنبال می کنیم. تیبو می خواهد به تلاش ادامه بدهد و کاملا آماده است تا درون دروازه رئال مادرید جای بگیرد. برای او آسان ترین کار این بود که ناامید نشود و در لحظات سخت دیگران را مقصر بداند. اما تیبو برعکس این کار را انجام داد، پختگی فوق العاده ای داشت، انتقادها را پذیرفت و به بازیکنی کلیدی در رئال مادرید تبیدل شد. مطمئنم که می تواند تاریخ سازی کند. در فوتبال مدرن دروازه بانی مثل تیبو نیست. باعث افتخار است که ببینیم این قدر از نظر انسانی پیشرفت کرده و چنین سطحی را در این فصل ارائه می دهد.”

وی در مورد شرایط هازارد هم صحبت کرد:” ادن واکنش بسیار خوبی را در مقابل عمل جراحی داشته است. مهم است که ببینی یک بازیکن چطور پس از  جراحی پیش می رود. سیگنال های مثبتی دریافت کردیم. این فرصت را داشت تا روی ریکاوری تمرکز کند. خبری از یورو و بازیها نیست و این به سود ماست.” باید درک کرد که وقتی بازیکنی تیمش را عوض می کند طول می کشد تا جا بیافتد. از نظر فردی همیشه مسائلی وجود دارند. در مورد ادن امیدواریم که در صورتی که لالیگا قبل از آگوست شروع شود بتواند بخشی از تیم باشد. مطمئنم که هازارد می تواند قبل از  پایان فصل می تواند دوباره از فوتبال لذت ببرد. با هم در تماس هستیم. اطلاعات زیادی را از طریق کادر پزشکی دریافت می کنیم. همه چیز مثبت بوده است. او یک پدر و یک شخصیت خانوادگی فوق العاده است که مشکلی با ماندن در خانه ندارد. کادر پزشکی رئال مادرید نیز مراقب اوست و برنامه ای ویژه برایش در نظر گرفته است. با توجه به این که بازیها برگزار نمی شوند با آرامش کارش را می کند.”

مارتینز در مورد تکل خشن مونیر که باعث مصدومیت هازارد شد هم صحبت کرد:” این یک اتفاق عادی در فوتبال است. آن شب من در برنابئو بودم. 60 دقیقه آغازین برای رئال مادرید و ادن عالی بودند. این یکی از بهترین بازیهای فصل رئال مادرید بود. مونیر و هازارد دو هم تیمی عالی هستند. توماس بعد از بازی خیلی ناراحت بود. برای هازارد هم شرایط سختی بود.”