مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید تصمیم گرفته دپارتمانی را برای بررسی شرایط بازیکنان قرضی تشکیل بدهد و البته عملکرد قرضی های کاستیا نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

محمد راموس در بیرمنگام، هوگو وایخو که در زمستان خریده و قرض داده شد، اگوستو گالوان برزیلی و همچنین بازیکنی نظیر دنی گومز که این فصل با هشت گل و دو پاس گل در تنه ریف درخشیده ، برخی از قرضی های آکادمی رئال مادرید در این فصل بوده اند.

دروازه تیم کاستیا این فصل مالک ثابتی نداشته است. آلتوبه گاهی دروازه بان سوم رئال مادرید بود و گاهی به کاستیا می رفت. بلمان با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد. در این میان محمد راموس دروازه بان جوان رئال مادرید راهی بیرمنگام در لیگ دسته دو انگلیس شده است اما در این تیم حتی یک بازی هم نداشته است. او تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و باید قراردادش تمدید شود.

در خط دفاعی شرایط متفاوتی وجود دارد. مانو هرناندو 21 ساله پس از چند فصل حضور در کاستیا تصمیم گرفت که بخت خود را در راسینگ آزمایش کند. این بازیکن دوست ندارد به کاستیا برگردد و می خواهد مقصد جدیدی برای خودش پیدا کند. آلخاندرو زکری مدافع راست 20 ساله نیز از رئال راهی تیم لاس روزاس در لیگ دسته سه شد که فقط 212 دقیقه بازی کرد. روبن پولیدو 19 ساله در رایو ماخاداهوندا البته پررنگ تر بود و 1478 دقیقه بازی کرد. بنجامین گارای برادر بازیکن والنسیا نیز راهی ملیا شد که 1141 دقیقه بازی کرد.

در خط هافبک، محمد مخلس 20 ساله به صورت قرضی راهی سلتای بی شد که در ویگو گاهی با تیم بزرگسالان تمرین می کرد. او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و باشگاه باید در موردش در این تابستان تصمیم بگیرد. فران ریورا 19 ساله نیز به لاس روزاس رفت که فقط 639 دقیقه در این فصل بازی کرد. آلبرتو 20 ساله که مدافعی 166 سانتی متری است در تیم فوئنلابرادا در لیگ دسته دو اسپانیا فقط 80 دقیقه بازی کرد و فصل بدی داشت. هوگو وایخو در زمستان گذشته از مالاگا به رئال مادرید پیوست اما به دپورتیوو قرض داده شد و در این تیم 9 بازی داشت. هوگو تا 2023 با رئال قرارداد دارد و باشگاه در نظر دارد که او را برای فصل بعد به تیمی دیگر قرض بدهد.

در خط حمله می توان به آگوستو گالوان اشاره کرد که دو سال پیش رئال برای خرید او 3 میلیون یورو هزینه کرد. در این فصل به صورت قرضی به تیم دسته سومی کولتورال لئونسا رفت که فعلا در حال ریکاوری از مصدومیتش است. دنی گومز بهترین قرضی رئال بود که در تنه ریف درخشید و احتمالا در تابستان پیشنهادهای لالیگایی خواهد داشت.