مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به صورت جدی شرایط خرید پل پوگبا هافبک فرانسوی از منچستریونایتد را دنبال می کند اما حقیقت این است که دو تیم در سالهای اخیر بازیکنان زیادی را با هم مبادله کرده اند که می توانیم برخی از آنها را مرور کنیم.

کریستیانو رونالدو: یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست. او در برنابئو شانزده جام شامل چهار چمپیونزلیگ برد. او در سال 2009 با 96 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و تا سالها گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال بود و بهترین خرید تاریخ رئال مادرید به شمار می رود.

دیوید بکام:بازیکن جذاب و تکنیکی دوران کهکشانی ها نیز از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست. بکام یک کاشته زن قهار بود و س از درگیری با فرگوسن با  اصرار خودش به رئال مادرید پیوست. بهترین دستارودش در رئال مادرید قهرمانی لالیگا با کاپلو بود.

فن نیستلروی:گلزن ششدانگ و قهار نیز در سال 2006 به رئال مادرید ملحق شد. رود در 30 سالگی به رئال آمد که در اولین فصلش 33 گل در رئال زد و آقای گل لالیگا شد. فصل بعدش نیز 20 گل به ثمر رساند اما قطعا گلزن فوق العاده ای بود.

هاینزه و چیچاریتو: این مدافع در سال 2007 به رئال مادرید آمد تا در پست دفاع چپ به تیم خدمت کند. در اولین فصلش با شوستر قهرمان لالیگا شد که 26 بازی انجام داد. مهاجم مکزیکی نیز در فصل 15-14 قرضی به رئال آمد که گل مهمی مقابل اتلتیکو در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ زد اما کلا بازیکن موثری نبود.

دی ماریا:مهاجم آرژانتینی مهاجرت معکوس داشت و از رئال مادرید به منچستریونایتد رفت که در اولدترافورد موفق نبود و به پی اس جی رفت.

در سالهای اخیر البته مذاکره رئال مادرید برای خرید دخیا با یونایتد موفقیت آمیز نبود.