مرجع خبری رئال مادرید: ایگور یوویسویچ بازیکن اسبق آکادمی رئال مادرید است که با هیاهوی زیادی به تیم ملحق شد و توفیقی نداشت. او در ابتدا به تیم کاستیا در لیگ دسته دو ملحق شد که ششم شده بود. او از لیگ انگلیس هم پیشنهاد داشت اما در اردوی تیم زیر 21 سال یوگسلاوی دچار مصدومیتی شدید شد و با مصدومیت به مادرید برگشت. او در اسپانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت و به خاطر حجم بالای مصدومیت های دوران موفقی در برنابئو نداشت و مجبور شد برود. بعد از ان مجبور شد به کشورهایی نظیر ژاپن و چین برود. خودش می گوید که به شش زبان تسلط دارد و در نهایت در 31 سالگی مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد.

یوویسویچ 47 ساله در حال حاضر هدایت تیم دیناموزاگرب کرواسی را به عهده دارد. او در این باره که پدر فقیدش سدومیر مدتی در آکادمی رئال مادرید مادرید هم مربیگری کرده گفت :” مربی تیم نونهالان رئال مادرید بودم و مدتی هم دستیار بنیتز در تیم کاستیا بود. بنیتز خیلی دوستش داشت اما خودش به وایادولید رفت و دوران فوتبالش را داشته باشد.”

هافبک کروات در مورد مذاکراتش با رئال مادرید در دهه نود هم صحبت کرد و گفت :” 17 ساله بودم. دل بوسکه در آن زمان به من گفت که مدتها من را دنبال می کردند. قهرمان یوروی زیر 17 سال شده بودیم و به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب کردیم. در در هتل منتظر مشخص شدن شرایطم بودم چون پیشنهادهای زیادی داشتم. دیدم که تیمی وارد می شود. رادومیر آنتیچ فقید که سرمربی آنها بود را شناختم و فهمیدم که رئال مادید هستند و برای تورنمنتی به ورونا سفر کرده اند.با پراسنچکی و همچنین آنتیچ و نایب رییس وقت رئال مادرید که آقای زاپاتا بود صحبت کردیم. رئال مادرید به من پیشنهاد داد که با آنها به اسپانیا برگردم. به آنها ملحق شدم. چند بازی را با نامی دیگر انجام دادم و در یک هتل مخفی شده بودم تا این که یک خبرنگار من را شناخت. در نهایت قرارداد پنج ساله امضا کردم. ”

وی در این باره که چرا از کاستیا به تیم بزرگسالان ملحق نشده هم صحبت کرد:”هفده ساله بودم. نمی دانستم که چطور قرارداد بسته می شود. این به وکلایم مربوط بود. در بازیهای دوستانه من در لیست قرار می گرفتم اما در بازیهای رسمی از من استفاده نمی شد. بعد از آن فهمیدم که بندی در قراردادم وجود دارد که اگر اولین بازی رسمی ام در رئال را انجام بدهم باشگاه باید پول زیادی بپردازد. این یک سد جلوی راه من بود. در آن زمان فقط سه خارجی می توانستند در تیم ها باشند و در پست من هاگی و لادروپ حضور داشتند. یادم است که در کاستیا با گوتی هم بازی بودم. نبوغش باعث می شد که فوتبال را  طور دیگری ببیند. شخصیت فوق العاده ای داشت. همیشه می گفت که چه فکری می کند. به نظرم او و رائول در مربیگری موفق خواهند شد.”

یوویسویچ در مورد هموطنش مودریچ گفت:” برای کشورم کارهای زیادی انجام داده است. کارهایی که در فوتبال انجام داده را فراموش نمی کنیم. در فوتبال امروز یک بازیکن 35 ساله مثل بازیکنی 29 ساله در دوران ماست.”