مرجع خبری رئال مادرید  رئال مادرید تا پایان سال 2020 بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه دی استفانو برگزار می کند. ورزشگاه اصلی مرکز ورزشی والدبباس که به یاد اسطوره فراموش نشدنی رئال مادرید نامگذاری دشه است. رئال مادرید می خواهد سی و چهارمین قهرمانی لالیگایی خود را در این استادیوم کسب کند.

از ترکیب فعلی رئال مادرید هشت بازیکن برای کاستیا در این ورزشگاه بازی کرده اند : کارواخال، ناچو، کاسمیرو، لوکاس وازکز، فدریکو والورده، ماریانو دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس. ناچو با 26 حضور رکورد دار است.  رودریگو گوئس در این فصل سه بازی در دو استفانو داشته که در دو تای اخر گل زده است. او در اخرین بازیش مقابل سانسه نه تنها گل زد بلکه اخراج شد.

راموس کاپیتان رئال مادرید سابقه گلزنی در بازی دوستانه در این ورزشگاه را دارد. رئال مادرید در بازی افتتاحیه ورزشگاه در 9 می 2006 به مصاف استاده رنس رفت که با نتیجه شش بر یک پیروز شد و راموس در دقیقه 14 اولین گل بازی را زد. از سویی آقای گل ترکیب فعلی رئال مادرید در ای تسافنو نیز ماریانو با 22 گل است. البته رکورد تاریخ متعلق به موراتا با 22 گل است. خوسلو با 24 ، خسه با 21 و کریستو با 19 گل نیز آمار خوبی در این ورزشگاه داشته اند.

زیدان در بازی مذکور که راموس گل زد در دی استفانو بازی کرد و از سویی به عنوان مربی نیز اولین بازی خود در کاستیا را در این ورزشگاه با شکست دو بر یک به اتمام رساند. او در فصل اولش در دی استفانو یازده برد، چهار تساوی و چهار شکست داشت و در فصل دومش تا زمانی که به تیم بزرگسالان بیاید شش برد و سه تساوی. جالب این که اولین تمرین زیدان در تیم بزرگسالان رئال هم با حضور تماشاگران در دی استفانو بود.

براهیم دیاز در زمانی که در منچسترسیتی بازی می کرد در چمپیونزلیگ جوانان در ورزشگاه دی استفانو بازی کرد که با نتیجه سه بر یک شکست خورد و تیمش حذف شد.

بازیکنان رئال مادرید از زمان شروع لالیگا باید در این ورزشگاه بازی کنند. ورزشگاهی که ابعادش دقیقا به اندازه ورزشگاه برنابئوست. چمن این ورزشگاه نیز توسط پل بورخس تامین می شود که چمن برنابئو هم کار خود اوست. البته قرار است که اتاقک داور ویدیویی، جایگاه تبلیغات و جایگاه های دوربین های تلویزیونی نیز مطابق قوانین لالیگا آماده شود