مرجع خبری رئال مادرید : دنی سبایوس هافبک اندلوسی رئال مادرید با کواترو مصاحبه کرد و گفت که بازگشت به رئال در فصل آینده مشکل است. وی اظهار داشت :” بازگشت به رئال مشکل است هر چند که خوشبین هستم  چرا که با رئال مادرید قرارداد دارم و ببینیم چه می شود.”

بازیکن اسبق بتیس در ادامه بیان کرد  که حضور در یورو 2021 برای او یک رویاست و در مورد آینده اش گفت :” فکر نمی کنم در مورد آینده من پرز نظر بدهد بلکه مربی باید نظر بدهد که آیا من را در برنام ههایش دارد یا نه. من خوشحال هستم. با رئال مادرید قرارداد دارم. در حال حاضر خودم را بازیکن پخته تری می دانم و آماده هر چالشی هستم.”

وی در مورد رابطه اش با بازیکنان رئال گفت :” رابطه خوبی با هم تیمی ها دارم. گاهی با همدیگر در مورد مدل موهایمان شوخی می کنیم و در دوران قرنطینه در این باره شوخی کرده ایم که چه کسی موهایش بلندتر شده است.”

سبایوس در مورد قهرمانی در یوروی زیر 21 سال در تابستان گذشته گفت :” یکی از شادترین گروه های عمرم بود. گروه واتساپی آن مسابقات را هنوز داریم. با هم صحبت می کنیم و در مورد خاطرات شیرین خود یاد می کنیم. یکی از شادترین لحظات دوران ورزشی من بود. یاد کردن از آن پیروزی برای من خیلی خاص بود. چنین خاطراتی را به سختی می توان فراموش کرد و خیلی خوشحالم که می توانم دوباره یاد آن لحظات بیافتم. لحظات بی نظیری را در کنار هم داشتیم. اتحاد فوق العاده ای را تشکیل داده بودیم و در ایتالیا به قهرمانی رسیدیم.”