مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید 11 بازیکن قرضی دارد که همه آنها منتظر مشخص شدن شروع دوباره فصل هستند. بازیکنانی که در لیگ های مختلفی توپ می زنند و البته در پایانف صل باید به رئال برگردند.شرایط انها را مرور می کنیم:

لونین در اوویدو : ملی پوش 21 ساله اوکراینی مسیر عجیبی را از زمان پیوستن به رئال داشت. او یک سال و نیم قرضی به لگانس و وایادولید رفت تا بازی نکرد تا این که راهی اوویدو شد و در این تیم نمایش خوبی داشت. در 9 بازی در تیم اوویدو ده گل خورد و تا قبل از قرنطینه اوضاع خوبی داشت. احتمالا با جدایی آرئولا، لونین به رئال برمی گردد و فصل آینده ذخیره کورتوا خواهد بود.

لوکا زیدان در راسینگ : در سن 22 سالگی فصل خوبی در راسینگ داشت. در 29 بازی 37 گل خورد و محبوبیت زیادی در این باشگاه پیدا کرد. به نظر می رسد که فصل آینده به فوتبال فرانسه برود.

اودریوزولا در بایرن مونیخ:بازگشت اشرف حکیمی جایی برایش باقی نمی گذارد. رئال مادرید احتمالا او را خواهد فروخت. تیم هایی نظیر سوسیه داد و سویا برای جذب وی ابراز آمادگی کرده اند.

اشرف در دورتموند : یکی از پدیده های فصل بوندسلیگا بوده است. دو سال درخشان در حضور قرضی در دورتموند داشته است. خودش به شرطی برمی گردد که در رئال مادرید نیمکت نشین نباشد اما قطعا آینده درخشانی پیش رویش خواهد بود. بازگشتش به رئال خبر خوبی است و می تواند رقیب گردن کلفتی برای کارواخال باشد.

وایخو در گرانادا: این بازیکن یکی از خریدهای ناکام سالهای اخیر بود. به عنوان کاپیتان تیم زیر 21 سال اسپانیا و ساراگوسا به رئال آمد اما پس از حضور قرضی در آینتراخت به رئال برگشت. در نیم فصل اول اوضاع خوبی در ولورهمپتون نداشت و در نیم فصل دوم به گرانادا رفت. خیلی بعید است که به رئال برگردد. احتمالا فصل بعد هم قرضی به تیمی دیگر خواهد رفت.

رگیلون در سویا: هر چند که در آندلوس نمایش خوبی داشته اما ماندن مارسلو جایی برای او باقی نمی گذارد. زیدان هم چندان علاقه ای به او ندارد. به نظر می رسد که فصل آینده را هم در سویا سپری خواهد کرد.

سبایوس در آرسنال: بازیکن دیگری است که مورد علاقه زیدان نیست. در میان قرضی ها با 32 میلیون یورو یک یاز ارزشمندترین هاست. احتمالا توسط رئال در تابستان فروخته می شود چون زیزو هم دوستش ندارد.

اودگارد در سوسیه داد ؟: فصل بسیار درخشانی داشته و نشان داده که حتی برای فیکس شدن در رئال مادرید هم آماده است. با توجه به بحران کرونا و عدم شانس خرید بازیکن احتمال بازگشتش به رئال مادرید کم نیست.

کوبو در مایورکا: آینده درخشانی پیش رویش است و فصل خوبی در مایورکا داشته اما رئال جایی برای بازیکنانی که پاسپورت غیراروپایی دارند، ندارد و تاکه باید یک سال دیگر هم دور از رئال باشد.

اسکار رودریگز در لگانس: سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد. دو فصل خوب را در لگانس داشته اما خودش هم می داند که شانس بازگشتش به رئال مادرید کم است. در 28 بازی فصل هفت گل زد و دو پاس گل داد و احتمالا توسط رئال فروخته می شود.

بورخا مایورال در لوانته : در 25 بازی فصلش در لوانته 6 گل زد. 23 ساله است و یک سال دیگر قرارداد دارد اما زمان جدا شدنش از رئال مادرید رسیده است. او در 31 بازی در تیم بزرگسالان رئال مجموعا هفت گل زد.