مرجع خبری رئال مادرید : دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید در گفتگوی اینستاگرامی با صفحه “فوتبال اموشن” در مورد مسائل ورزشی و دوران فوتبالش صحبت کرد.

دوران قرنطینه :” خدا را شکر که در خانه حیاط داشتم و توانستم در ان زمان کمی از محیط بسته خارج شوم و زیاد برایم سخت نبود. با نامزدم و سگ هایم زندگی می کردیم، سریال می دیدیم، بازی انجام می دادیم، بازیهای ویدیویی را انجام می دادیم و … سعی کردم روتین بازی خود را حفظ کنم. زود بیدار می شدم چون باید ساعت 10 تمرین می کردم و از این حیث شرایط برایم فرقی نداشت.”

دوران ورزشی:” خوش شانس بودم که جامهای زیادی کسب کردم اما همیشه می خواستم بهتر شوم. در نهایت به نظر می رسید که به بردن عادت کرده ام. یک موزه کوچک در خانه مادرم داشتم که پیراهن، کفش هایم و توپ های فینال ها را در آن جا نگه می دارم و در این جا هم برخی چیزها را نگه می دارم.”

بهترین ترکیب از نظر خودش:”مشکل است. ترجیح می دهم از انهایی که بازیشان را دیدم و من را تحت تاثیر قرار دادند انتخاب کنم. تیم رویایی من این است : کاسیاس، دنی آلوز، راموس، مالدینی، روبرتو کارلوس، زیدان، رونالدینیو، ویرا، مسی، کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو.”

الگوی بچگی:” میشل سالگادو. آنهایی که در پست تو بازی می کنند بیشتر رویت تاثیر می گذارند. وقتی اولین سنگ والدبباس را گذاشتم، سالگادو در آن جا بود و با او عکس گرفتم که با خاطره ای خوش آن را حفظ کرده ام.”

دوست داشتی با چه کسی هم بازی باشی؟” با بازیکنان بزرگی نظیر رونالدو، راموس، مودریچ و … هم بازی بوده اما شخصا دوست دارم در کنار سارابیا هم بازی کنم چرا که دوست خوب من است و مطمئنم سطح خوبی در تیمش ارائه خواهد داد.”

خرافات قبل از بازیها:” خرافات زیادی دارم. معمولا قبل از جلسات تیمی دوش می گیرم، یکی از جوراب هایم را زودتر از دیگری می پوشم، یکی از پاهایم را زودتر از دیگری وارد زمین می کنم و … از این حیث خیلی خرافاتی هستم.”