مرجع خبری رئال مادرید : نهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید همیشه یاد و خاطره گل زیدان را زنده می کند اما نکته این جاست که رائول گونزالس هم در آن شب گل مهمی را زد. رائول گل اول بازی را به ثمر رساند. وی در مورد خاطره آن گل گفت:” یک روز قبل از فینال گلاسکو، ایوان کمپو در تمرین روی پای من تکل زد و در روز بازی به حدی درد داشتم که نمی توانستم کفش پایم کنم. به دکتر گفتم همه تلاشش را انجام بدهد تا بازی کنم. گاهی این اتفاقات رخ می دهند. یک ساعت قبل از گرم کردن، پزشک انگشتم را پیچاند و بعد از آن انگشتم خواب رفت. به همین خاطر ضربه آخر را آن قدر زدم. با انگشت خواب رفته گل زدم. این خاطره جالبی است.”

وی در مورد لحظه محبوبش در رئال مادرید گفت :” انتخاب یکی از گلهایم مشکل است. در روز اولین بازی به رویاهای بچگی ات می رسی. روز هفتمین چمپیونزلیگ نیز فوق العاده بود. از نظر شخصی در جام بین قاره ای مقابل واسکودوگاما جامی را بردیم که مدتها نبرده بودیم. اما گلی که به ثمر رساندم در دوران حرفه ایم هم به من کمک کرد تا پیشرفت فوق العاده ای داشته باشم.”

رائول در مورد قهرمانی رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ 1998 هم صحبت کرد:” فینال هفتمین جام بسیار زیبا بود چرا که 32 سال بود که قهرمان اروپا نشده بودیم. تیم جدیدی را داشتیم و با وجود آن که فصل بی ثباتی داشتیم، وقتی در چمپیونزلیگ بازی می کردیم با ذهنیت متفاوتی بازی می کردیم. یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی بود و بازیکنان بزرگی داشت. کار خیلی مشکلی داشتیم اما در این تورنمنت همیشه عالی بودیم. در روزهای قبلش تیم با ذهنیت خوبی بازی کرده بود. این دستارودی تاریخی بود و یادم است که در بازگشت به مادرید چگونه مورد استقبال قرار می گرفتیم. سه قهرمانی اروپایی پیاپی کسب کردیم که خیلی خاص بود.”

وی در مورد شرایطش به عنوان سرمربی کاستیا گفت :” این فرصت را داشتم تا مربی شوم و نشان بدهم که در رئال مادرید شرایط چقدر مهم هستند. به دنبال بردن هستیم. می خواهیم بازی کنیم و سعی می کنیم که در آکادمی بهترین عملکرد را داشته باشیم.”