مرجع خبری رئال مادرید : لالیگا به خاطر بحران کرونا و برای جلوگیری از مصدومیت های بازیکنان تصمیم گرفته که تعداد تعویض های بازیها را موقتا از سه به پنج افزایش بدهد.

قطعا افزایش تعداد تعویض ها به پنج روی تیم ها تاثیر زیادی می گذارد چرا که مربی می تواند به یک باره با چندین تعویض تاکتیک تیمش را کلا عوض کند. از سویی تیمی نظیر رئال مادرید که 25 بازیکن آماده در ترکیبش دارد می تواند از این روش سود ببرد. با توجه به مصدومیت یوویچ، زیدان در هر بازی فقط باید یک نفر را خط بزند چرا که بر اساس قانون جدید هر تیم می تواند 23 بازیکن در لیستش داشته باشد. این قانون جدید به برخی بازیکنان رئال سود خواهد رساند چرا که شانسشان خیلی بیشتر از زمان یاست که تعداد تعویض ها فقط سه تا بود.

ناچو: زیدان معمولا در لیست هایش میلیتائو را در پست دفاع راست و مارسلو را به عنوان دفاع کناری در جمع هجده نفر قرار می داد اما حالا ناچو این شانس را دارد ا همیشه در لیست باشد و در صورت نیاز بازی کند. او مدافعی آچارفرانسه است که توان حضور در همه پست های دفاعی را دارد.

خامس رودریگز: هافبک کلمبیایی در شروع فصل رضایت بخش بود اما به تدریج کمرنگ تر و کم اثرتر شد. برای تابستان در لیست فروش است اما شاید بالاخره بتواند خودش را به زیدان و هواداران رئال ثابت کند و خاطرات درخشان اولین فصلش در رئال را تکرار کند.

براهیم دیاز: در این فصل فقط 170 دقیقه بازی کرده و یکی از خط خوردن همیشگی بوده است. زیدان خیلی به او اعتماد دارد اما رقابت بالا باعث می شود تا شانس حضور روی نیمکت را هم نداشته باشد. در پستش رقابت خیل یزیاد است و عرصه برایش تنگ بوده است اما شاید تقدیر طور دیگری برایش رقم بخورد.

لوکاس وازکز: این بازیکن هافبک محبوب زیدان است که معمولا فیکس نیست اما زیزو دوستش دارد. در این فصل هجده بازی داشته که ده تایش از روی نیمکت بوده است. حالا شاید به عنوان یکی از پنج تعویض همیشه شانس بازی داشته باشد.

رودریگو گوئس: در بخش پایانی قبل از قرنطینه عملا سکونشین شده بود و به کاستیا تبعید می شد اما حالا او هم شانس دارد تا در صورتی که به عنوان یار تعویضی به زمین بیاید خودی نشان بدهد.

ماریانو دیاز: فعلا در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما طبیعتا برمی گردد و امیدوار است که با خاطره گلزنی در ال کلاسیکو شانس بیشتری برای بازی کردن نصیبش شود.