مرجع خبری رئال مادرید : امشب بایرن مونیخ و دورتموند در حالی به مصاف هم می روند که خاطره لواندوفسکی زنده است. در حقیقت مهاجم لهستانی در سال 2014 می توانست با 20 میلیون یورو رئالی شود اما رئال در نهایت موفق به جذب وی نشد.

در حقیقت رئال سه بار به سراغ لواندوفسکی رفت که هر سه بار ناکام بود و در نهایت قید خرید وی را زد. پس از آن که لواندوفسکی در فصل 13-2012 توانست چهار گل با پیراهن دورتموند به رئال بزند. در آن زمان فلورنتینو پرز به فکر خرید رئال افتاد اما در نهایت انتقالی انجام نشد. در تابستان 2014 این بازیکن قبل از آن که رایگان به بایرن برود می توانست به رئال ملحق شود. در حقیقت سزاری کوچارسکی وکیلش به رئال پیشنهاد داد که 20 میلیون یورو بپردازند تا پیش قراردادش با بایرن لغو شود و به رئال بپردازد. رئال اما نخواست که با بایرن وارد جنگ شود و بدین ترتیب قید خرید مهاجم لهستانی را زد.از سویی مدیر رئال مادرید نمی خواست با خرید لواندوفسکی جا برای بنزما تنگ شود.

لواندوفسکی به بایرن رفت و در 277 بازی برای این تیم 232 گل به ثمر رساند تا دوران بی نظیری داشته باشد. از تابستان 2014 تا کنون بنزما فقط 130 گل زده یعنی 102 تا کمتر از لواندوفسکی.