مرجع خبری رئال مادرید : امباپه خودش را برای حضور در رئال مادریید آماده می کند و از علامت دادن خسته نمی شود. رئال در نظر دارد که خرید وی را در تابستان 2021 نهایی کند و خود بازیکن فرانسوی نیز سعی می کند که بالاترین همکاری ممکن را داشته باشد تا انتقال به تحقق بپیوندد.

امباپه در سال 2017 هم مورد توجه رئال مادرید بود اما از طرفی نگران بود که در رئال نیمکت نشین شود چرا که مثلث بی بی سی از تیم جدا نشده بودند و از سویی دیگر رئال حاضر نبود که دستمزد سالی 12 میلیون یورویی او را بپردازد. اما شرایط حالا کاملا تغییر کرده است. کیلیان آماده حضور در رئال مادرید می شود و روند پیام هایش هم این را به خوبی نشان می دهد.

روند علامت دادن امباپه به رئال مادرید درست یک سال پیش آغاز شد. او در مراسم بهترین های فوتبال فرانسه گفت که زمانش رسیده که مسئولیت های بیشتری به او برسد و به گزینه های جدیدی برای فوتبالش فکر می کند.بعد از آن پی اس جی به هول و ولا افتاد تا قراردادش را تمدید کند که فعلا موفق نشده چرا که این بازیکن نمی خواهد تمدیید ککند تا راه پییوستنش به رئال مادرید آسان شود.

دومین علامت امباپه به رئال مادرید در مراسم توپ طلای 2019 بود که با وینیسیوس عکس گرفت تا مشخص شود که بازیکن رئال مادرید رفیق است. اما شدت این علامت ها در سال 2020 بیشتر شد. در ماه ژآنویه، امباپه گفت که زیدان اسطوره اش است. زیزو بعد از آن علنا گفت که عاشق امباپه است. بد از آن کیلیان گفت که در دوران فوتبالش از رونالدو، اسطوره رئال مادرید الگو گرفته است ن همچنین گفت که برزیلی ها را دوست دارد که حضور پرشمار برزیلی ها در رختکن رئال این را نشان می دهد. کیلیان حالا در آخرین علامتش به رئال مادرید در مصاحبه با میرور گفته است که زیدان اولین اسطوره اش بوده است.