مرجع خبری رئال مادرید: تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی در مورد شرایط خودش در مصاحبه با سایت یوفا صحبت کرد.

تمرینات:شرایط کمابیش عادی تر شده اند و به تدریج روی شرایط بدنی کار می کنیم تا به بهترین شکل آماده یازده بازی پایانی شویم. انگیزه بالایی داریم تا در کنار هم تیمی ها تمرین کنیم. این شانس را داشتیم که در دوران قرنطینه از طریق تکنولوژی با مربیانمان در ارتباط باشیم چرا که اگر این اتفاق 25 سال پیش رخ می داد، خیلی متفاوت بود. حالا با گروه تمرین می کنیم، شوت به چارچوب زده می شود و بازیکنان درون زمین حالا می توانند تملک توپ را داشته باشند و پاسکاری کنند. تمرینات دروازه بان ها البته عادی است اما دلمان برای کل کل کردن در تمرینات، بازیهای دستگرمی 11 به 11، شوخی کردن با هم و … تنگ شده است. به تدریج با علور از مراحل مختلف می توانیم بدون مشکل تمرین کنیم.”

بازگشت به شرایط عادی:”انگیزه زیادی داریم  تا به تمرینات برگردیم و خیلی خوب کار می کنیم. هفته اول کمی عجیب بود چون باید به صورت انفرادی تمرین می کردیم اما در این هفته ها در دسته های کوچک تر تمرین کردیم و شرایط بهتر بود. البته حس و حال لمس توپ را از دست نداده ام. در اولین تمرین پس از دو هفته فهیمدم که چیزی از دست نداده ام و از این حیث آماده هستم.”

قرنطینه:” در خانه می دویدیم و وزوه می زدیم. این شانس ار داشتم که در خانه ام حیاط داشتم و می توانستم در هوای آزاد تمرین کنم هر چند که با تمرینات عادی فرق دارد.”