مرجع خبری رئال مادرید : آینده مارتین اودگارد باید در هفته های آینده مشخص شود اما به نظر می رسد که زیدان در این زمینه نقشی کلیدی دارد. مدیر ورزشی سوسیه داد گفته است که تلاش می کنند تا او را برای فصل آینده داشته باشند.

اگر بحران کرونا ایجاد نمی شد و فوتبال به صورت عادی برگزار می شد یکشنبه باید تکلیف اودگارد برای فصل آینده مشخص می شد. رئال مادرید می داند که اودگارد فصل درخشانی در آنوئتا با هفت گل و هشت پاس گل داشته و می خواهد او را برگرداند اما مارتین فقط به شرطی برمی گردد که شانس ماندن داشته باشد. در حقیقت اودگارد نمی خواهد پس از کاسمیرو، کروس، مودریچ، والورده و ایسکو هافبک ششم تیم باشد و اگر قرار باشد که برای نیمکت نشینی به رئال برگردد ترجیح می دهد در سوسیه داد بماند. در سال 2021 اما با جدایی مودریچ شرایط متفاوت خواهد بود و مارتین در شرایطی برابر برای حضور در ترکیب رقابت می کند.

رئال مادرید البته ترجیح می دهد که زیدان در این زمینه شجاعانه تصمیم بگیرد و حکم به ماندن مارتین بدهد چرا که این بازیکن آینده درخشانی دارد و از سویی زیزو هم از زمان حضورش در کاستیا به خوبی اودگارد را می شناسد.مارتین می تواند یکی از پرچمداران پروژه جوان سازی ترکیب رئال مادرید باشد.