مرجع خبری رئال مادرید : ریکاردو روچا بازیکن اسبق فوتبال برزیل  در مورد هموطنانش در برنابئو صحبت کرد.

میلیتائو:”رئال مادرید بازیکنان جوان و باکیفیتی را خریده است. میلیتائو، وینیسیوس، رودریگو گوئس و … بازیکنان خیلی جوانی هستند. باید در مورد میلیتائو صبور باشیم اما به نظرم موفق خواهد شد.”

سایر برزیلی ها :”رئال مادرید همیشه این شانس را داشته تا بازیکنان برزیلی زیادی داشته باشد. روبرتو کارلوس را داشتند که به تیم کمک می کرد. همه چیز برای داشتن یک پیشرفت بزرگ را داشتند. برزیلی های رئال خیلی جوان هستند و 18-19 سال سن دارند. خیلی جوان هستند. به جز میلیتائو که کمی پیر شده است. این بازیکنان به خوبی می توانند موفق شوند. برزیلی ها همه چیز برای موفقیت دارند و هواداران باید در موردشان صبور باشند.”

فرصت طلبی وینیسیوس:” جوان و باکیفیت است. می تواند بهتر شود. جوان ها باید پیشرفت عادی خود را داشته باشند و به تدریج بهتر می شوند.”

کاسمیرو:” اهمیت بسیار بالایی دارد. مدتی است که در باشگاه بوده و کیفیت بی نظیری دارد. ذهن خیلی آماده ای دارد. بهتر از هر کسی رئال مادرید را می شناسد. جوانی است که از برزیل به تیم ملحق شده و به بازیکن بسیار مهمی تبدیل شده است. کاسمیرو سعی می کند که به جوان تر ها کمک کند و قدرت رهبری در تیم دارد.”

مارسلو:” داستانی را در رئال مادرید ایجاد کرده که کمتر کسی پیش از او ایجاد کرده بود. خاطره بی نظیری در رئال مادرید دارد. در سن کمی به رئال آمد تا جانشین روبرتو کارلوس شود که بهترین دفاع چپ تاریخ بود. بی نظیر بوده است. خیلی ها او را زیر سوال می برند اما در رئال دوران بی نظیری داشته است. عادی نیست که همیشه خوب باشی.ممکن است که یک فصل بهتر باشی و در فصلی دیگر افت کنی اما به طور کلی عالی بود.”

رئال مادرید فعلی:” این تیم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارند. فصل عالی نداشته اند اما رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و زیدان بهتر از هر کسی رختکن رئال مادرید را می شناسد. رئال مادرید همیشه قدرتمند است.”

راموس:” در سن کمی به رئال ملحق شد. بازیکن خیلی بزرگی است. از نظر من یکی از بهترین هاست. بهترین مدافع میانی حال حاضر دنیا و یکی از بهترین های تاریخ است. به عنوان یک بازیکن خیلی دوستش دارم و شخصیت فوق العاده ای دارد. زمانی که رئال مادرید 100 ساله شد جشنی برگزار شد و صد بازیکن برتر تاریخ رئال انتخاب شد که من در رده 54 قرار داشتم اما قرار گرفتن در میان بهترین های رئال خیلی سخت است. بازیکنان باکیفیتی حضور دارند.  اما راموس قطعا یکی از سه مدافع میانی برتر تاریخ است و می تواند اول باشد. دوستش دارم. با سنی که دارد می تواند یکی از بهترین های تاریخ به شمار برود. او در دفاع خیلی خوب است و در حملات نیز حضور دارد. قدرت رهبری او را دوست دارم و چه در رئال و چه در تیم ملی اسپانیا فوق العاده است. بازیکنی است که دوستش دارم. بازی کردن را بلد است، محکم ضربه می زند و در دفاع خیلی کامل است.”