مرجع خبری رئال مادرید :  ال پیش جام جهانی زیر 20 سال در لهستان برگزار شد. در ورزشگاه لوبلین، نروژ و هندوراس در بازی تشریفاتی که بازی پایانی گروه سی به مصاف هم رفتند. هر دو تیم پیش از تقابل حذف شده بودند و مقابل اروگوئه و نیوزلند شکست خورده بودند.

در فاصله یک دقیقه به پایان بازی ، نروژ با نتیجه 11 بر صفر جلو بود. بازیکنان هندوراس منتظر پایان بازی بودند اما ارلینگ هالند خستگی ناپذیر توپ را برداشت و باز هم گلزنی کرد. این نهمین گل ارلینگ در آن بازی بود تا نام خود را در کتاب تاریخ ها ثبت کند و به رکورد بیشترین گل در یک بازی در تمامی ادوار جام جهانی در رده های سنی مختلف برسد.

شاید تا آن زمان ارلینگ زیاد مشهور نبود و تنها نقطه شهرتش این بود که پسر آلف اینگ، بازیکن اسبق فوتبال نروژ بود که در لیگ انگلیس بازی کرده بود.  هالند پس از درخشش در آن مسابقات به تیم ردبول سالزبورگ در لیگ اتریش ملحق شد تا اولین گام مهم خود را بردارد. او در 14 بازی در سالزبورگ 16 گل زد و در چمپیونزلیگ در پنج بازی هشت گل زد تا خیلی زود و در تابستان مشتریان به سراغش بیایند.

دورتموند سریع تر از همه عمل کرد و 20 میلیون یورو به خودش و 23 میلیون یورو به پدرش و وکیلش پرداخت. بدین ترتیب او به دورتموند رفت تا قبل از وقفه کرونا در 10 بازی یازده گل بزند. در دوران تعطیلی کرونا به علت قرنطینه، نام رئال مادرید پیرامون هالند مطرح شد. هالند یک سال پیش در سایت ترانسفرمارکت 5 میلیون یورو می ارزید و حالا 72 میلیون یورو ارزش دارد.