مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی تصمیم گرفته است که رئال مادرید را انتخاب کند. این بازیکن عاشق زیدان و رئال مادرید است و  به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کند.

بازیکن 17 ساله که در تیم فصل لیگ فرانسه از نگاه اکیپ و فرانس فوتبال هم قرار گرفته است بزرگترین پدیده فوتبال فرانسه بعد از امباپه است. او تا سال 2022 با رن قرارداد دارد و باشگاه فرانسوی حاضر به فروش او نیست اما رئال مادرید اذ جذبش ناامید نمی شود. در حقیقت رئال فعلا منتظر است که برخی از بازیکنان مازاد یعنی خامس، بیل، ماریانو و اودریوزولا را رد کند و بعد از ان به سراغ هافبک فرانسوی – آنگولایی برود. رئال در حال حاضر از خود بازیکن اوکی گرفته است. کاماوینگا با وجود سن کمش در لیگ فرانسه 35 بازی داشت و یک گل زد.

کاماوینگا اولین بازیکن متولد 2002 است که در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپا بازی کرده، پاسپورت فرانسوی خود را گرفته و مشکلی برای حضور در رئال ندارد. او می داند که خانواده پینو که مالکان رن هستند با انتقالش به رئال مخالف هستند او او تصمیمش را گرفته است. پی اس جی و یووه هم این هافبک را می خواهند اما او فقط به رئال فکر می کند. رئال امیدوار است که بتواند کاماوینگا را با مبلغی بین 50 تا 60 میلیون یورو به خدمت بگیرد.