مرجع خبری رئال مادرید : سایت روزنامه ABC در گزارشی لیستی از اهداف رئال مادرید در لیگ های مختلف اروپایی را مورد بررسی قرار داده است.

در لیگ فرانسه به نظر می رسد که کاماوینگا از رن، امباپه از پی اس جی و چرکی از لیون مورد توجه رئال باشند. کاماوینگا هدف پیش روی رئال مادرید است، خرید امباپه برای سال بعدی برنامه ریزی شده است و در مورد چرکی به نظر می رسد که باشگاه عجله ای در مورد خریدنش ندارد. او فقط 16 سال سن دارد و رئال بدون عجله شرایطش ر دنبال می کند.

در لیگ ایتالیا تنها بازیکن مورد نظر رئال مادرید، فابیان رویز هافبک اسپانیایی است. این بازیکن در ناپولی توپ می زند و تیم ایتالیایی حاضر به فروش او نیست.

در بوندسلیگا از سویی رئال مادرید شرایط هالند، کای هاورتز، ورنر و سانچو را دنبال می کند. مهاجم نروژی هدف رویایی رئال مادرید است. هاورتز هم مورد توجه رئال است اما باشگاه عجله ای در موردش ندارد. ورنر و سانچو البته خریدهایی دور از دسترس هستند.

در لیگ انگلیس، اصلی ترین نام پل پوگبا از منچستریونایتد است که زیدان خیلی دوستش دارد اما مشکل اصلی دستمزدش است. استرلینگ و مانه از سیتی و لیورپول گزینه های دیگر هستند.