مرجع خبری رئال مادرید : میگل گوتیرز مدافع چپ تیم جوانان رئال مادرید که فقط 18 سال سن دارد این روزها در تمرینات تیم بزرگسالان رئال شرکت می کند و زیدان رویش حساب می کند. میگل در تابستان گذشته نیز در اردوی پیش فصل حضور داشت و دقایقی مقابل فنرباغچه بازی کرد و زیدان روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

میگل که در حال حاضر با نمره های خوبی به تحصیلاتش ادامه می دهد در یک خانواده سختکوش و متواضع بزرگ شده که به تازگی گواهینامه گرفته است. او بازیکن آچارفرانسه ایست که می تواند در پست های مختلف بازی کند. وقتی در ختافه بود استعدادیاب های رئال او را کشف کردند و به آکادمی بردند. استعداد ذاتی دارد و تکنیک بالایی هم دارد.

میگل گوتیرز که در رده های پایه تیم ملی اسپانیا هم حضور ثابتی داشته آینده درخشانی دارد.او در یوروی زیر 19 سال هم حضور داشت و می تواند راه حضور دیگر محصولات آکادمی به تیم بزرگسالان را باز کند.

پابلو رامون، مدافع میانی 18 ساله ای که در تابستان 2018 از مایورکا خریده شده یکی از گزینه هاست. ایوان مورانته هافبک 19 ساله ای که در زمستان گذشته به آکادمی رئال مادرید پیوست، سانتیاگو آریباس، هافبک کوتاه قامت اما خوش تکنیکی که در تیم جوانان رئال درخشیده و در این فصل 16 گل زده، استبان آپاریسیو بال راست 18 ساله و دونده ای که پس از درخشش در رایو به رئال پیوست و تا 2023 قرارداد دارد، آندری گودجانسن، یکی از دو پسر ستاره ایسلندی اسبق چلسی و بارسلونا که از این فصل به تیم جوانان رئال مادرید ملحق می شود، دلاویبورا دفاع چپ 18 ساله و تکنیکی که در رده های پایه اسپانیا عضویت دارد، اسرائیل سالازار مهاجم 17 ساله تیم  نوجوانان که بیش از 30 گل در هر فصل می زند، بقیه محصولات آکادمی رئال مادرید هستند که می توانند به تیم بزرگسالان رئال مادرید ملحق شوند.