مرجع خبری رئال مادرید : گرگوری دوپونت بدنساز رئال مادرید در هفده روز اخیر سعی کرد که بدن بازیکنانش را آماده نگه دارد. در حقیقت تیمش پس از دو ماه دوباره تمرین می کرد و او سعی کرد که تیم را در بهترین شرایط بدنی قرار بدهد.

حالا دوپونت تلاش خواهد کرد تا کاری کند که رئال مادرید برای یازده بازی پیش رو در لالیگا و حداقل یک بازی در چمپیونزلیگ آماده شود. به جز یوویچ مصدوم همه بازیکنان رئال در این تمرینات حضور داشتند.

دوپونت بدنساز رئال مادرید در جام جهانی بدنساز تیم ملی فرانسه بود که نقشی کلیدی در قهرمانی تیم داشت. در حقیقت به طور میانگین تیم ملی فرانسه در هر بازی تقریبا 108 کیلومتر بر ساعت می دوید و به طور متوسط 12 شوت در هر بازی می زد. در حقیقت دوپونت پیش از این نشان داده بود که تخصص خاصی در آماده سازی بدن بازیکنان یک تیم برای یک تورنمنت کوتاه و فشرده را دارد. رئال مادرید نیز تقریبا شرایطی مشابه جام جهانی خواهد داشت چرا که در پنج هفته تکلیف لالیگا مشخص می شود و مسابقات کاملا فشرده خواهد بود.

رئال مادرید هفته ای دو بازی خواهد داشت و باید در رقابتی فشرده کار کند. استرس مسابقات بالاست و دمای هوا نیز بسیار بالا خواهد بود.  بازیکنان رئال مادرید از امروز تمرینات را به صورت عادی پیگیری کردند که نقش دولت در این تیم فوق العاده است.