مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید شرایط جذب جیدون سانچو مهاجم انگلیسی دورتموند را دنببال ممی کند. بازیکنی که اصالتی از ترینیداد و توباگو را دارد اما 20 سال پیش در لندن متولد شده است. جواهر دورتموند فصل درخشانی در دورتموند داشته و رئال مادرید جویای شرایطش است.

سانچو بال راست بسیار باکیفیتی است که حرکاتی انفجاری و تکنیکی دارد و رابطه فوق العاده ای با گلزنی دارد. آمارش در این فصل درخشان بوده است : 20 گل و 20 پاس گل که 17 گل و 17 پاس گلش در بوندسلیگا بوده است. در حال حاضر او در سایت ترانسفرمارکت 117 میلیون یورو می ارزد که قیمت بسیار بالایی است.

رابطه رئال مادرید و دورتموند خیلی خوب است و به همین خاطر رئال مادرید شرایط سانچو را دنبال می کند. البته منچستریونایتد رقیب اصلی رئال مادرید در این انتقال است. شیاطین سرخ می کنند که باید یک ستاره به خدمت بگیرند و سانچو را بهترین گزینه می دانند. آنها در زمستان پیشنهاد 140 میلیونی برای خرید سانچو دادند اما با پاس منفی مواجه شدند. البته رئال مادرید پروژه خرید سانچو را بدون عجله دنبال می کند و بعید است که حداقل تا سال 2021 تلاشی جدی برای خرید این بازیکن انگلیسی داشته باشد.

رئال مادرید در سال 2017  و در زمانی که سانچو در منچسترسیتی بود هم شرایط خرید این بازیکن را دنبال می کرد. رئال در ادامه سیاست خرید بازیکنان جوان شرایط سانچو را دنبال می کرد. مذاکرات با پدر بازیکن خیلی جدی بود و قرار بود که سانچو به والدبباس بیاید اما یک مشکل ایجاد شد: سانچو می خواست بخشی از تیم بزرگسالان رئال باشد در حالی که رئال ترجیح می داد در کاستیا بمانند. هم زیدان و هم کالافت، استعدادیاب رئال اعتقاد داشتند که بهترین گزینه برای سانچو این است که در ابتدا در کاستیا بازی کند. در آن زمان این بازیکن فقط 17 سال سن داشت  و تردیدها در موردش زیاد بود.

از سانچو خواسته شده بود تا مثل رودریگو و وینیسیوس در ابتدا به کاستیا برود و اگر خودش را ثابت کرد به تیم بزرگسالان ملحق شود اما این بازیکن انگلیسی مخالفت کرد و به همین خاطر به دورتموند رفت.