مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو و رئال مادرید دو سال پیش مسیرشان را از هم جدا کردند. قطعا رئال از نبود وی ضرر کرد چرا که آمار گلزنی اش افت کرد اما حقیقت این است که کریستیانو نیز بعد از رئال جوایز فردی را از دست داده است.آقای گلی، توپ طلا، جایزه بهترین بازیکن فیفا، بهترین بازیکن اروپا، کفش طلا و آقای گل چمپیونزلیگ جوایزی هستند که رونالدو در رئال کسب کرده بود و در دو سال حضور در یووه به هیچ کدام نرسیده است. او بیشتر به جوایز صوری تر نظیر بهترین بازیکن فصل لیگ ایتالیا دل خوش کرده است.

رونالدو در دو سال اخیر شاهد رسیدن توپ طلا به مودریچ و مسی بوده است. در مورد جایزه بهترین بازیکن فیفا نیز او در سال 2018 پس از مودریچ دوم شد و در سال 2019 پس از مسی و فن دایک در رده سوم قرار گرفت. در مورد جایزه کفش طلا هم در حال حاضر لواندوفسکی با 29 گل و 58 امتیاز صدرنشین است و رونالدو در انتظار شروع لیگ ایتالیا با 21 گل و 42 امتیاز دوم است. در سه سال اخیر نیز مسی این جایزه را برده است. رونالدو با 128 گل بهترین گلزن تاریخ چمپیونزلیگ است. سال گذشته فقط شش گل در اروپا زد تا مسی با 12 گل آقای گل شود. کریستیانو در ئرال شش دوره آقای گل چمپیونزلیگ شده بود. امسال نیز در رقابت با لواندوفسکی عقب است.

جایزه بهترین بازیکن یوفا در سال 2018 به مودریچ رسید و امسال به فن دایک. در مورد جایزه آقای گلی نیز سال گذشته رقابت را به کوالیارلا باخت و امسال شش گل از ایموبیله کمتر زده است. کریستیانو دوازده بازی برای رسیدن به این رکورد فرصت دارد.